مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشست هماهنگی برگزاری مراسم عید سعید غدیر خم گفت: برای ایجاد سرمایه اجتماعی و ارتقا فرهنگ مذهبی در جزیره کیش باید از امروز اقدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به همدلی و ایجاد سرمایه اجتماعی در برگزاری مراسم فرهنگی و مذهبی، نقش مردم جزیره را در کنار سازمان، نهاد‌ها و جوامع در ارتقاء فرهنگ مذهبی مهم برشمرد.

رحیم سرهنگی در نشست هماهنگی برگزاری مراسم عید سعید غدیر خم، گفت: نقش گروه‌های مردمی و هیأت‌های مذهبی در برگزاری هرساله‌ی اجتماع میلیونی پیاده روی اربعین را با اهمیت دانست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هیات‌های مذهبی را پیشانی برگزاری مراسم برشمرد و افزود: ساکنان کیش در کنار سازمان، ارگان‌ها و جوامع در برگزاری هر چه بهتر رویداد‌های مذهبی و ارتقاء فرهنگ مذهبی منطقه نقش مهمی دارند.

رحیم سرهنگی با بیان اینکه برای ایجاد سرمایه اجتماعی و ارتقا فرهنگ مذهبی در جزیره کیش باید از امروز اقدام کرد، افزود: با استفاده از ایده‌های نوآورانه، طرح ها، تبلیغات شهری متفاوت و مناسب با عید سعید غدیر می‌توان برای گردشگران نیز جذابیت خاصی ایجاد کرد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.