رئیس بیمارستان کیش گفت: کارت سلامت برای ساکنان با هدف ارائه خدمات درمانی به ساکنان جزیره کیش براساس سیاست‌های سازمان منطقه آزاد کیش صادر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،دکتر کامران فردوسی افزود: نزدیک به ۸۰ هزار بیمه گذار تامین اجتماعی در جزیره کیش ثبت شده است.

وی با اشاره به رایزنی با سازمان تامین اجتماعی برای تعیین ضریب خدمات بیمارستانی در بیمارستان کیش به بیمه شدگان تامین اجتماعی گفت: صدور کارت سلامت، با هدف ارتقای سلامت ساکنان و در راستای تحقق شعار کیش بهشت سلامت است انجام می‌شود.

دکتر فردوسی با اشاره به رشد ۵۵ درصدی مراجعه بیماران به بیمارستان کیش خاطرنشان کرد:آمار مراجعه بیماران به پزشکان عمومی در شش ماهه دوم سال گذشته ۱۰۱ هزار و ۶۳۳ نوبت بوده است و این آمار نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۰، ۵۵ درصدی رشد داشته است.

رئیس بیمارستان کیش گفت: ضریب ۶۴ درصدی اشغال تخت بیمارستانی و رشد نزدیک به ۱۰ درصدی اعمال جراحی با ثبت هزار و ۶۲۶ عمل در این مدت به ثبت رسیده است.

دکتر کامران فردوسی افزود: جذب گردشگر سلامت از کشور‌های منطقه و تبدیل شدن به یکی از الگو‌ها و قطب‌های گردشگری سلامت کشور یکی از برنامه‌های بلند مدت بیمارستان کیش است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.