سازمان ورزش و تفریحات جزیره کیش قصد دارد در صورت امکان یک تورنمنت چهارجانبه را در تعطیلات نیم فصل برگزار کند.

با حمایت‌های صورت گرفته از سوی سازمان ورزش و تفریحات و همچنین هیئت فوتبال جزیره کیش ورزشگاه المپیک این جزیره مورد بازسازی قرار گرفته و از چمن مناسب و امکانات خوبی برخوردار شده است. همچنین مسئولان در کیش چند زمین تمرینی دیگر را هم با امکانات مناسب فراهم کرده‌اند که می‌تواند فضایی خوب در اختیار تیم‌های ایرانی برای برپایی اردو در نیم فصل قرار بدهد.

از این‌رو مسئولان ورزش جزیره کیش در نظر دارند تا در تعطیلات نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر با دعوت از تیم‌های بزرگ ایران امکانات به‌روز شده جزیره را به نمایش بگذارند و یک افتتاحیه خاص برپا کنند.

بر اساس تدابیر اتخاذ شده مسئولان سازمان ورزش و تفریحات کیش قصد دارند یک تورنمنت چهارجانبه را با حضور استقلال و پرسپولیس و دو تیم دیگر لیگ برتر برگزار کنند و در این خصوص رایزنی‌های خود را شروع کرده‌اند.

این در حالی است که پیش از این گفته شده جواد نکونام و یحیی گل‌محمدی برای برپایی اردوی سرخابی‌ها در کشور امارات درخواست داده‌اند اما با توجه به شرایط و امکانات جدید جزیره کیش شاید نظر آنها تغییر کند و شاهد حضورشان در تورنمنت جذاب این جزیره باشیم.

باید دید تصمیم مدیران استقلال و پرسپولیس و سایر باشگاه‌هایی که به تورنمنت کیش دعوت شده‌اند چیست. اینکه حضور همزمان استقلال و پرسپولیس در تورنمنت کیش می‌تواند یک دربی را شکل بدهد که حساسیت‌ها را افزایش می‌دهد ممکن است باعث انصراف یکی یا هردو تیم شود و به همین خاطر باید منتظر آینده ماند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.