برگزاری کارگاه آموزشی بین‌المللی «طراحی خدمات با موضوع آینده‌ی گردشگری، سناريو پردازی برای مدل‌های خدمات و کسب و کارهای نو»

 گروه طراحی صنعتی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، کارگاه آموزشی بین­المللی طراحی خدمات با موضوع «آیندۀ گردشگری، سناريو پردازی برای مدل‌های خدمات و کسب و کارهای نو» را با حضور سه نفر از اساتید برجسته دانشگاه برانشواگ آلمان برگزار می­نماید. این کارگاه با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می­گردد.

این کارگاه در راستای برگزاری موفق دوره­های آموزشی بین­المللی در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران و استقبال دانشجویان داخلی و خارجی از این دوره­ها و همچنین درخواست­های اساتید برجسته دانشگاه­های معتبر دنیا جهت برگزاری کارگاه­های آموزشی، در روزهای 19 تا 23 اسفند ماه 1396 (10 تا 14 مارچ 2018) در سالن اجتماعات پردیس، برگزار می گردد. 

کارگاه بین المللی طراحی خدمات به صورت یک دوره فشرده پنج روزه به سرپرستی علمی دکتر یاسمن خداداده دانشیار و مدیر گروه طراحی صنعتی پردیس بین­المللی کیش و ارائه اساتید برجسته دانشگاه برانشواگ آلمان، پروفسور ولف گنگ یوناس که در دنیا در زمینه طراحی مطرحند و پروفسور منوال کرتزر اساتید برجسته معماری و دکتر مهدی موزونی، دانش آموخته دانشگاه تهران که در حال گذراندن دوره پسا دکتری در این دانشگاه است، انجام خواهد شد.

در این دوره مطالب تئوری از سوی اساتید بیان شده و تمرین­های عملی تا ساخت مدل، آموزش سناریو پردازی و خلق مدل و انجام فرآیندهای آینده پژوهی ارائه خواهد گردید. در پایان دوره شرکت کنندگان نتایج آموخته­های خود را در قالب نمایشگاهی در معرض دید قرار داده و به ایشان گواهی شرکت در کارگاه به صورت مشترک از سوی دانشگاه برانشواگ آلمان و پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران اعطا خواهد شد.

 

 

 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.