کیش میزبان جشن‌های شاد خیابانی در نوروز ۹۷

برگزاری جشن های شاد خیابانی یکی از برنامه های جزیره کیش در نوروز 97 برای میزبانی از گردشگران است.


کوچه نوازان

عاشیق ها در ایام نوروز به جزیره می آیند و با اجرای موسیقی های دلنواز به سواحل کیش آرامش را هدیه می دهند.
این برنامه از 25 اسفند 96 آغاز شده و تا 14 فروردین 97 ادامه دارد.
علاقمندان به هنر موسیقی سنتی می توانند از ساعت 15 تا 23 با حضور در باغ راه ایرانی و اسکله تفریحی شاهد هنرنمایی گروه عاشیق ها باشند.


نقاشی نت های رنگی

جشنی برپاست، هیاهوی نت های موسیقی و هنر نقاشی استاد کیومرث قورجیان، جلوه ای ناب از هنر موسیقی و نقاشی، نت های موسیقی که نواخته می شوند؛ استاد نقاشی خود را مطابق با نوای نت ها به روی بوم می آورد.
علاقمندان به این جشن می توانند تا 14 فروردین از ساعت 15 تا 23 در باغ راه ایرانی، اسکله تفریحی، پارک ماهیگیر و کشتی یونانی شاهد این برنامه مفرح باشند.


موسیقی ملل

هنرمندانی از ملل اسلامی،کشورهای پاکستان، هندوستان، افغانستان و تاجیکستان با اجرای قطعات موسیقی نوستالژیک، گردشگران نوروزی را با خود همراه می کنند.
دوستداران موسیقی ملل می توانند در باغ راه ایرانی، اسکله تفریحی، پارک ماهیگیر و کشتی یونانی از ساعت 15 تا 23 در این برنامه هنری حضور یابند.


جنگ کودک

عمو شادان و خاله ستاره در ایام نوروز به جزیره کیش می آیند و برای کودکان برنامه های شاد و مسابقه های هیجان انگیز برگزار می کنند.
کودکان و نوجوانان جزیره مرجانی کیش تا 14 فروردین می توانند از ساعت 15 تا 23 در باغ راه ایرانی و بازارهای کیش شاهد برگزاری این برنامه بی نهایت شاد و مفرح باشند.
گفتنی است در نوروز 97 برنامه های شاد و مفرحی با حضور برترین هنرمندان ایران اسلامی در جزیره کیش برگزار می شود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.