با هوشياري كاركنان پاسگاه بندرگاه كيش, قاچاقچی هروئین و شیشه در ورودی جزیره کیش دستگیر شد

با دستگيري یک سوداگر مرگ در پست کنترل صیادی پاسگاه بندرگاه، بيش از 3 کیلوگرم مواد مخدر از نوع "شيشه و هروئین" که جاسازي شده در قایق صیادی بود کشف و ضبط شد.
 فرمانده انتظامي و پايگاه درياباني كيش با اعلام اين خبر گفت: ماموران پرتلاش پاسگاه بندرگاه كيش موفق به دستگیری احدی از قاچاقچیان مواد مخدر را كه از راه دریا قصد ورود به جزيره كيش داشت، شدند.
سرهنگ رحيم جهانبخش ضمن تاکيد در خصوص اهتمام پليس در برخورد با عوامل تهيه و توزيع مواد مخدر، اظهار داشت: اعتياد آفت اجتماع و زمينه ساز تباهي جوانان و مقابله با آن نيازمند عزم ملي است لذا همکاري مردم با نيروي انتظامي نقش مهمي در موفقيت هاي ناجا در مقابله با سوداگران مرگ خواهد داشت.
وی با تاكيد بر اينكه بايستي اطلاع رساني لازم به اعضاء خانواده در خصوص دام هاي گسترده سوداگران مرگ داشته باشند،گفت: قاچاقچيان مواد مخدر سعي دارند براي حمل مواد مخدر از مردمي كه هيچ آشنايي با قوانين و مجازات هاي سنگين حمل و توزيع مواد مخدر ندارند، استفاده مي كنند كه متاسفانه به علت عدم مديريت صحيح در خانواده ها گاهاً شاهد چنين موضوعاتي هستيم.
فرماندهي انتظامي ويژه كيش در پايان گفتگو مجددا تاكيد كرد كه ماموران اين فرماندهي با تلاش شبانه روزي اجازه نخواهند داد كه عده اي با توزيع و ورود موادمخدر به جزيره زيباي كيش فضاي پاك اين منطقه را آلوده سازند.
گفتني است، فرد دستگير شده با تشكيل پرونده مقدماتي تحويل مقامات قضايي گرديدند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.