رئیس پلیس فتا کیش از اجرای طرح عملیاتی در خصوص برخورد با رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، سرگرد محسن بابایی با اشاره به اقدامات برخورد با مصادیق رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی، گفت: با اشراف سایبری و اجرای طرح‌های عملیاتی همزمان با سراسر کشور هرگونه فعالیت مجرمانه رصد می‌شود و با مجرمان برخورد قانونی می‌شود.

وی ترغیب به بی حجابی، تن نمایی، مدلینگ مبتذل، پخش تصاویر غیر اخلاقی به شکل زنده در شبکه‌های اجتماعی، پیکر تراشی را از مصادیق اعمال مجرمانه برشمرد و افزود: با انجام ۹۰ نوبت رصد عمومی در فضای مجازی، ۸ مورد تخلف شناسایی و اقدام قضائیدر خصوص ارائه تذکر، احضار، حذف و مسدود سازی مطالب منتشر شده انجام شد.

رئیس پلیس فتا کیش تصریح کرد: بر اساس مطالبات مردمی و به خصوص کاربران فضای مجازی، کارگروه ویژه عملیاتی و قرارگاه فضای مجازی در پلیس کیش در حال رصد فضای مجازی است و با هرگونه مصادیق رفتار‌های هنجارشکنانه و غیراخلاقی برخورد قانونی خواهد شد.

سرگرد بابایی با اشاره به مستندات موجود در پرونده‌های تشکیل شده رفتار‌های هنجارشکنانه در کانال‌ها و صفحات شبکه‌های اجتماعی افزود: صفحات مجازی با سوء استفاده از نام جزیره کیش و با هدف کلاهبرداری، خارج از جزیره کیش فعالیت می‌کنند که برخورد با صاحبان این صفحات در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس فتا کیش خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.