سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: پرواز ایرباس شماره ۳۴۰ شرکت هواپیمایی ماهان در کیش نشست تا روزانه یک پرواز از تهران به کیش داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،مهدی ادیبان با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای افزایش پروازها به جزیره کیش، اظهار کرد:‌ ایرباس ۳۴۰ شرکت هواپیمایی ماهان خواهد توانست تا در هر پرواز بیش از ۳۵۰ مسافر را جابه جا کند.

وی ادامه داد: میزان ظرفیت این هواپیمای چهار موتوره اختصاص یافته حدود سه برابر ظرفیت یک هواپیمای معمولی است و می‌تواند بخشی از مشکلات در این رابطه با جبران کند.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش همچنین از اختصاص یک هواپیمای MD بیزینیس بخش خصوصی برای پرواز روزانه به کیش خبرداد و افزود: در تلاشیم تا بیس پروازهای این هواپیما «کیش» باشد که قول‌های مساعد نیز داده شد.

وی اضافه کرد: این هواپیما ۷۰ صندلی دارد و کاملا بیزینیسی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، «رحیم سرهنگی» مدیرعامل سازمان آزاد کیش، ماه گذشته مذاکرات مستقیم با مدیرعامل شرکت ماهان برای برقراری پرواز شماره ۳۴۰ داشت.

سازمان منطقه آزاد کیش در هفته گذشته نیز با تعریف مبتکرانه یک سامانه اختصاصی، بلیط پروازی مورد نیاز کیشوندان را تهیه کرد که این طرح در شبکه‌های اجتماعی مورد استقبال قرار گرفت

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.