واحدهای تجاری مجتمع بزرگ میکامال به عنوان بزرگترین مجموعه تجاری و تفریحی نوار شمالی خلیج فارس و یکی از ده مرکز تجاری بزرگ خاورمیانه و شمال آفریقا، روند تحویل واحدهای تجاری را رسما آغاز می کند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، نادر کشتکار مدیر عامل وسرمایه گذار میکامال با اشاره به اینکه پیشرفت مجموعه های کیش همیشه مرهون صداقت و همکاری همه جانبه بخش رسانه با سرمایه گذاران و کارآفرینان جزیره کیش بوده است، گفت: ما جزو مجموعه هایی هستیم که همیشه رسانه را بازوی خود میدانیم و خوشحالیم که در این روزهایی که همه مردم تشنه ی اخبار خوب و امیدوارکننده هستند، می توانیم بارقه ای امید باشیم برای ایرانیان به خصوص کیش‌وندان.

وی ادامه داد: بعد از سال‌ها تلاش، زحمت و فراز و نشیب‌های اقتصادی و غیر اقتصادی، مجموعه میکامال ، درحال به سرانجام رسیدن است. همانطور که در بسیاری از مصاحبه ها عرض کردم، عظمت این مجموعه به گونه ای است که در هر زمینه ای که شما ورود کنید، بیش از 10 درصد از جمعیت، زیرساخت ها و امکانات کیش با این مجموعه ارتباط مستقیم پیدا می کند.

کشتکار با اشاره به برنامه میکامال برای تحویل غرفه های تجاری به بهره‌برداران، گفت: برای مجموعه ای با این زیربنای گسترده، ما سه مرحله پیش‌بینی کردیم که در یک دوره ی 6 تا هشت ماهه بتوانیم به نقطه ی مطلوب برسیم؛ این سه مرحله شامل تحویل غرفه ها به مالکان و بهره‌برداران، افتتاح رسمی پروژه و بهره برداری توسط عموم مردم است.

وی افزود: واگذاری غرفه های تجاری به مالکان و بهره‌برداران در طی یک پروسه ی دو ماهه که از دیروز آغاز شده در دستور کار قرار دادیم و به  تمامی این افرادی که مالک یا بهره‌بردار این مجموعه هستند، طی یک برنامه مدون و زمانبندی شده درخواست فرستادیم تا برای تحویل غرفه های خود مراجعه کنند، لازم به ذکر است تحویل غرفه های این افراد به این دلیل است که بتوانند همزمان با انجام یک سری کارهای ضروری تا قبل از افتتاحیه رسمی، که بین شش تا هشت ماه زمان بر است، فروشگاه های خود را برای بازگشایی عمومی آماده کنند.

کشتکار ادامه داد: حدود ۴۰۰ غرفه درحال برنامه ریزی است که درتلاشیم به طور متوسط هفته ای تقریبا ۴۰ تا ۵۰ غرفه را به مالکان تحویل دهیم همچنین به طور متوسط ماهانه حدود ۲۰۰ غرفه تحویل خریداران خواهد شد، البته بین خریداران، فروشگاههای بزرگ هم هستند که علاقمند به سرمایه گذاری در کیش بودند و چون متراژ فروشگاه هایشان بالای یک هزار متر است، آماده سازی آن ها کمی دشوار است‌ اما ما درحال برنامه ریزی هستیم که تمام آن ها در زمان مقرر آماده شوند.

کشتکار تصریح کرد: امیدواریم این سه مرحله در زمانبندی مشخص خود به انجام برسد، این یک پروسه ی پرزحمت و بسیار شیرینِ در حال تحقق برای همکاران من است و من خیلی خوشحال هستم که همکارهای قسمت بهره‌برداری مجموعه یعنی سرکار خانم خسروی و آقای ایلهان کاراکایا را به شما معرفی کنم.

طوفان خسروی: از جمله امکاناتی که میکامال به بهره برداران و مالکان می دهد، برق و سیستم خنک کننده است و همچنین طبق قرارداد به صورت کف، سقف، ویترین شیشه بر اساس طراحی این‌که چه صنفی در آن مغازه قرار است کار کند و طبق طراحی مدنظر بهره برداران با شرکت هایی که ما تامین کردیم به عنوان شرکت های دکوراسیون کار، و نظارت اقای ایلهان و تیم ایشان هماهنگ می شوند و کار را انجام دهند.

وی ادامه داد: زمانی که در میکامال یک برند وارد می شود، حوزه آن برند مشخص است و طراحی مشخصی دارد بنابراین طراحی مشخص در گروه دکوراسیون ما ارائه می شود آئین نامه هایی تحت عنوان دکوراسیون، آئین نامه دکوراسیون خاص و عمومی تدوین کردیم که تمام مالکان و بهره برداران ملزم هستند که از آن ها تبعیت کنند.

کشتکار در رابطه با سایر امکانات پروژه میکامال گفت: کسانی که از ابتدا سیر ساخت این مجموعه را شاهد بودند میدانند که ما دو راه پیش رو داشتیم، یکی تحویل فازبندی و دیگری تحویل یکپارچه. ما از ابتدای این قضیه علی رغم تمام تحریمات و مشکل ها، راه دوم یعنی تحویل یکپارچه را انتخاب کردیم چراکه اعتقاد داریم راه اندازی میکامال اتفاقی است که پیشرفت کیش وکیشوندان  را رقم می زند.

وی با اشاره به زمان افتتاح تفریحات عمومی مجموعه، گفت: این قول را می دهیم که در زمان بازگشایی عمومی مردم، تمامی تفریحات تعهد شدهی میکامال در اختیار عموم مردم قرار بگیرد و در همین رابطه برای تعطیلات عید برنامه ی ما این است که عموم مردم به صورت رایگان از سیستم تله کابین مجموعه استفاده کنند و این هدیه‌ای از طرف میکامال برای مردم عزیز است.

آقای ایلهان کاراکایا: من حدود یک سال است در میکامال مشغول به کار هستم، با سابقه بهره‌برداری و مدیریت بیش از 12 سال در ترکیه و خاورمیانه اطمینان می‌دهم میکامال در بین تمام تجربیاتمان، بسیار متفاوت است.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که در رابطه با میکامال بسیار مهم است، این است که میکامال تنها مجموعه ای هست که بیش از ۱۰ مرکز تفریحی زیر یک سقف دارد، علی الخصوص تله کابین، که تنها و اولین مجتمع تفریحی است که تله کابینی خارج از مجموعه به سقف مال راه اندازی شده است؛ میکامال تنها درمورد بخش مادی و مالی بلکه در بحث نیروی انسانی هم خیلی نوآور و مورد تایید عمل کرده است، ما فقط به فکر مشتریان میکامال از سمت کشور ایران نیستیم بلکه ما منتظر حضور مشتریانی از سمت کشورهای مختلف خاورمیانه و حتی اروپا هستیم.

نادر کشتکار

کاراکایا ادامه داد: در تمام دنیا مراکز خرید خدماتی که ارائه می دهند باعث ایجاد ارزش افزوده برای خودشان شده است، اما میکامال نه تنها برای خود ارزش افزوده ایجاد کرده بلکه برای مخاطبان، و مردم کشورش این ارزش افزوده را ایجاد کرده است و این به معنی قدرت زیاد آن است؛ من و تیمم به عنوان بهره بردار و مدیریت این مجموعه همیشه درکنار شما و حامی شما هستیم.

کشتکار در ادامه با اشاره به عظیم بودن مجموعه میکامال و ضرورت آموزش نیروی انسانی این مجموعه، گفت: به هر صورت همه ی ما از شهرهای مادری خود جدا شدیم و در این جزیره جمع شدیم برای انجام یک کار خوب و مفید و تلاش برای ساختن شهری بهتر و زندگی راحت برای خودمان، بنابراین در راستای آموزش نیروی انسانی، میکامال دو نوع آئین نامه دارد که تمام افراد باید تمام این مفاد را رعایت کنند یکی از این آئین نامه ها آئین نامه عمومی طراحی دکوراسیون و دیگری در بحث مدیریت داخلی و آموزش افراد است که به امضا تک تک بهره برداران و مالکان رسیده؛ در جلسات قبل، تفاهم نامه هایی بین شرکت آموزشی میکامال و دانشگاه علمی کاربردی منعقد شده است و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم این مجموعه را در شان و شخصیت مردم عزیزمان آماده کنیم.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.