معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش افزایش ناوگان ، ایجاد خطوط پروازی جدید و کاهش پروازهای چارتری را راهکارهای افزایش سودآوری شرکت هواپیمایی کیش برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش ، ناصر آخوندی درمراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش که یعد از ظهرچهارشنبه اول اردیبهشت با حضور حمید رضامومنی مشاوررییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی کشوردرتهران برگزارشد با اشاره به اینکه 85 درصد فعالیت ها درجزیره کیش بر محور گردشگری استواراست ، کیش ایر را یکی ازمهمترین عوامل موثردر رونق گردشگری این منطقه آزاد برشمرد و اظهار داشت: ساکنان کیش و فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران این منطقه خود را مالک کیش ایرمی دانند و به این شرکت به عنوان یکی از پایه های اساسی رونق کیش توجه ویژه دارند.

وی باتاکید بر اینکه رشد درآمد و سود آوری این شرکت، امکان استفاده ازتسهیلات بانکی درجهت توسعه فعالیت های کیش ایر را فراهم می کند اظهارداشت: باتوجه به هزینه های ثابت شرکت ،افزایش تعداد هواپیماها و برقراری خطوط جدید پروازی موجب افزایش درآمدهای کیش ایرخواهد شد.

آخوندی همچنین استفاده ازتوان داخلی در زمینه تامین برخی قطعات و تعمیر قسمت هایی از هواپیماها را از جمله راهکارهای کاهش هزینه های شرکت عنوان کرد و گفت :درماه های گذشته در روند تعمیر قسمت هایی از هواپیماها با استفاده از توانمندی متخصصان کشورمان برخی قطعات تولید داخل جایگزین استفاده ازقطعات خارجی شده است.

عضو هیات مدیره سازمان منطفه آزادکیش با تاکید بر اینکه کاهش پروازهای چارتری وفروش مستقیم بلیط یکی از راهکارهای موثر برای افزایش نقدینگی وسرمایه درگردش شرکت هواپیمایی کیش است گفت: بی تردید کیش ایر با همدلی بیشتر درجهت کاهش هزینه ها، استفاده از یک برنامه مدون و اصولی و ارائه زمانبندی مشخص برای اجرای طرح ها می تواند رشد بسیارمثبتی راتجربه کند و سازمان منطقه آزاد کیش دراین مسیر از هیچ حمایتی دریغ نخواهدکرد.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش ، استفاده از مدیران مجرب در بخش بازرگانی شرکت با هدف شناخت مسیرهای اقتصادی و پردرآمد و تغییر خطوط پروازی شرکت را یکی دیگر از راه های ارتقاء سطح درآمدی کیش ایر برشمرد.

وی همچنین تصریح کرد : درصورت ارائه برنامه های آتی شرکت هواپیمایی کیش و نیاز به تامین منابع مالی ، سازمان منطقه آزاد کیش آماده است تا با ارائه راهکارهای متعدد و استفاده ازروش های نوین تامین منابع مالی به کیش ایر کمک کند.

ناصر آخوندی با اشاره به اینکه شرکت هواپیمایی کیش ازجمله شرکت های مشمول طرح خصوصی سازی است از تلاش جعفر آهنگران برای توقف روند خصوصی سازی کیش ایرخبر داد و گفت: با موافقت مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد ، نامه درخواست مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش مبنی برخارج سازی کیش ایر از روند خصوصی سازی کیش ایر و استرداد آن به سازمان منطقه آزاد کیش برای سران سه قوه ارسال شده است .

وی ابراز امیدواری کرد با پیگیری های مسئولان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزادو سازمان منطقه آزاد کیش و پذیرش این پیشنهاد، کیش ایر بتواند با انگیزه بیشتری برای تبدیل شدن به بهترین شرکت هواپیمایی داخلی تلاش کند.

 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.