با اتمام روند واکسیناسیون کارکنان هتل ها، این مراکز هم اکنون آماده پذیرایی از مسافرین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی هستند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، مسیح الله صفا اظهار داشت: روند واکسیناسیون ۶هزار پرسنل هتل های جزیره کیش از ۲۰ شهریور سال جاری آغاز شد و اکنون به همت مرکز توسعه سلامت تمام این افراد دُز اول واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه پرسنل هتل های جزیره در قالب کارکنان مشاغل گردشگری جزیره از این خدمت بهره مند شده اند افزود: با توجه به این اقدام و کاهش روند شیوع ویروس در جزیره، مراکز اقامتی هتل های جزیره به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی آماده پذیرایی از مسافران هستند.

صفا یادآور شد: کارکنان هتل ها نیز موظف هستند در کنار ارایه خدمات هتلینگ به عنوان ناظر بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مسافران و همکاران خود فعالیت داشته باشند.

وی افزود: انتظار می رود با تسریع روند واکسیناسیبون مشاغل مختلف در کشور و جزیره روز به روز شاهد بازگشت رونق اقتصادی در میهن اسلامی و جزیره کیش باشیم.

هم اکنون ۵۱ هتل شامل ۱۳ هتل پنج ستاره، ۱۴ هتل چهار ستاره،۱۳ هتل سه ستاره و چهار هتل ۲ ستاره در جزیره کیش فعال است.

این هتل ها در مجموع دارای ۱۶ هزار و ۵۰۰ تخت و پنج هزار و ۱۵ اتاق است که جامعه هتلداران فعالیت اعضای خود در زمان حاضر را منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی کرده است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.