به مناسبت فرا رسیدن روز کیش و به همت جامعه کلوپ‌داران کیش ، اولین مانور نمادین و با شکوه تفریحات دریایی و مسابقه جمع آوری ته سیگار در جزیره کیش برگزار شد.

به مناسبت فرا رسیدن روز کیش و به همت جامعه کلوپ‌داران کیش ، اولین مانور نمادین و با شکوه تفریحات دریایی و مسابقه جمع آوری ته سیگار در جزیره کیش برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری صبح‌کیش، به مناسبت فرا رسیدن روز کیش ، ساکنان و گردشگران جزیره در مسابقه جمع آوری ته سیگار با شعار " روز کیش، صیانت از کیش" شرکت کردند.
علی اقتصاد مدیرعامل جوان و با انگیزه جامعه‌ کلوپ‌داران کیش و یکی از حامیان محیط زیست جزیره در خصوص این مسابقه‌ که برای اولین بار در جزیره کیش برگزار شد، اظهار داشت: جامعه کلوپ‌داران این مسابقه را آغازی برای طرح مستمر حفظ محیط‌زیست می‌داند که با مشارکت آحاد مختلف کیشوندان این برنامه ادامه‌دار خواهد بود.
در این مسابقه که با استقبال پرشور و بی نظیری روبرو شد، شرکت کنندگان با در دست داشتن بطری های منقش به لوگوی جامعه کلوپ داران کیش ، ته سیگارهایی که در سواحل کیش ریخته شده بود، جمع آوری و یک بلیت شاتل دریافت کردند.
مدیر عامل پر تلاش جامعه کلوپ داران این اقدام را گامی مهم در جهت فرهنگ سازی و حفظ و حراست از محیط زیست جزیره دانست و گفت: با پاکیزه نگه داشتن سواحل کیش، علاوه بر ایجاد جذابیت می توانیم الگویی برای گردشگران در پاسداشت محیط زیست خودمان در شهرهای دیگر باشیم.
همچنین اولین مانور جذاب و نمادین دریایی کلوپ‌های جزیره در این روز برگزار شد و کلوپ داران، کلیه تفریحات دریایی را در محل اسکله تفریحی به نمایش گذاشتند.
گفتنی است، طی چند سال گذشته و با تدبیر محمد ابراهیم انصاری لاری، مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد کیش، ۲۰ آبان به عنوان روز کیش نامیده شد.

{image path="images/2021/11/0fbc8384ba.jpg"}

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.