مدیرعامل تامین اجتماعی از پرداخت بدهی به بیمارستان کیش در چند روز آینده خبر داد و برای ساخت درمانگاه تخصصی درمانی در کیش اعلام آمادگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،میرهاشم موسوی با بیان اینکه جزیره کیش، منطقه استراتژی در کشور به ویژه در حوزه بیمه و درمان است، هدف از سفر به منطقه آزاد کیش را ارزیابی نحوه ارائه خدمات به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود: در مذاکره با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش وضع درمانی، مشکلات موجود و ارائه خدمات با کمترین هزینه پرداختی از سوی بیمه شدگان بررسی شد.

وی افزود: با همکاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و در نظر گرفتن اولویت‌ها مشکلات را رفع خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه بیشتر جمعیت جزیره کیش تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است، افزود: در حال رایزنی با سازمان منطقه آزاد کیش برای دریافت زمین یا مکانی برای احداث یک درمانگاه تخصصی مستقل برای ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان هستیم.

میرهاشم موسوی با تاکید بر اینکه پرداخت و تعرفه در نظر گرفته شده برای ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی، ضرر و زیانی را برای بیمارستان کیش نخواهد داشت؛ افزود: توافق بین سازمان تامین اجتماعی و بیمارستان کیش درخصوص تعیین ضریب، به قید فوریت در هیات وزیران مطرح خواهد شد و پس از تصویب، مشکلات بیمارستان رفع خواهد شد.

وی تاکید کرد: بیمارستان کیش، دارای ظرفیت مناسب و در حال ارائه خدمات به مردم است و نظام بهداشت و درمان کشور باید کمک کند تا نیرو‌های متخصص بیشتری در اختیار این مجموعه قرار بگیرد.

موسوی افزود: با آماده سازی طرح مشترک سازمان تامین اجتماعی، بیمه سلامت و بیمه نیرو‌های مسلح، هزینه پرداختی برای ارائه خدمات درمانی از سوی بیمه شدگان به حداقل می‌رسد.

وی تصریح کرد: تصمیمات در راستای عمق بخشی و ارائه خدمات بهینه در هیات مدیره و هیات امنای سازمان تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.