مدیرعامل منطقه آزاد کیش از تبدیل جزیره کیش به یک جزیره ورزشی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،مهدی کشاورز افزود: در راستای تشکیل یک جزیره ورزشی ما توافقاتی را با همه فدراسیون‌ها در همه حوزه‌های ورزشی آموزشی، همگانی، قهرمانی داشتیم.
وی گفت: در جلسه‌ای که با فدراسیون تنیس داشتیم قرار شد بعد از ۱۲ سال میزبان مسابقات فیوچرز باشیم، جزیره کیش با داشتن زیرساخت‌های مناسب و ظرفیت‌های خوبی که دارد می‌تواند یکی از نقاطی باشد که همه فدراسیون‌ها در آن حضور داشته باشند.
مدیرعامل جزیره کیش افزود: یکی از مباحثی که امروز در دنیا به آن توجه می‌شود بحث زیرساخت‌هاست تا ورزشکار بتواند با توان بهتر بتواند در عرصه بین المللی حاضر شود.
کشاورز گفت: در شرایطی که رفت و آمد و تشکیل اردو‌های تدارکاتی هزینه‌های زیادی را برای فدراسیون‌ها به همراه دارد ما اگر بتوانیم شرایط تشکیل اردو را برای آن‌ها فراهم کنیم، دیگر نیازی نیست که اقدام به برگزاری اردو‌های بین‌المللی کنند.
وی افزود: اولین زمین چمن هیبریدی ایران را ایجاد و احداث کردیم در چنین شرایطی تیم‌های فوتبال در سطح ملی و باشگاهی می‌تواند اردو‌های تدارکاتی خود را در فصول مختلف سال طبق نظر کادر فنی در جزیره کیش برگزار کنند.
مدیرعامل جزیره آزاد کیش گفت: این مساله شامل دیگر تیم‌های ملی هم می‌شود، ما اعلام آمادگی خود را اعلام می‌کنیم در جلسات مختلف براساس زیرساخت‌های این جزیره و نیاز‌های آن‌ها به تفاهم همکاری برسیم و از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.
با وزارت ورزش تفاهم نامه اولیه و کلی داشتیم، مثلا در مسابقات کیش گیمز که اسفندماه برگزار می‌شود، ۱۳ فدراسیون می‌توانند حاضر شوند و با آن‌ها هم تفاهم نامه ابتدایی را امضاء کرده‌ایم./صداوسیما

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.