بیست و ششمین جشنواره تابستانی کیش از اول تا ۲۶ تیر با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح در جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،بیست و ششمین جشنواره تابستانی کیش اول تیر از ساعت ۲۰ تا ۲۳ در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین المللی خلیج فارس افتتاح می‌شود.

در این دوره از جشنواره تخفیف‌های ویژه مراکز گردشگری، حراج بزرگ بازار‌های کیش و اجرای رویداد‌ها و برنامه‌های متنوع برای گردشگران و ساکنان جزیره کیش در نظر گرفته شده است.

برگزاری جشنواره موسیقی جنوب کشور (یامال) از ۷ تا ۱۷ تیر در خانه بومیان و سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین المللی کیش از برنامه‌های جشنواره تابستانی کیش است.

جشنواره موسیقی یامال به معرفی فرهنگ ها، قومیت‌ها و سنت‌ها براساس رنگ آمیزی در سواحل جنوبی از دریای عمان تا خلیج فارس شامل استان‌های جنوبی ایران می‌پردازد.

موضوع محوری جشنواره موسیقی یامال، بر آفرینش آثار با کلام و بدون کلام، مبتنی بر اشعار حماسی و کار جنوب ایران با گویش و زبان قومی به همراه حرکات آیینی و بومی با مضامین حماسی و صلح و مهرورزی است.

بیست و ششمین جشنواره تابستانی کیش میزبان گروه‌های آئینی از اول تا ۲۵ تیر در فرودگاه کیش، سواحل و تالار شهر، سمینار آموزشی مدیران هتل‌ها از اول تا ۷ تیر در هتل آرامیس پلاس و هتل ایران، مسابقات کشوری رشته‌های بادبانی ویژه بانوان و آقایان نیمه اول تیر در پلاژ آقایان و بانوان و مسابقات قهرمان کشوری جت اسکی و جت بت ویژه آقایان و بانوان ۴ تا ۱۷ تیر در پلاژ آقایان و بانوان برگزار می‌شوند.

حراج بزرگ بازار‌ها و مراکز خرید جزیره کیش نیز از ۸ تا ۱۷ تیر همزمان با دهه ولایت برگزار خواهد شد.

علی زندوکیلی، کاوه آفاق و رستاک حلاج در کنسرت مشترکی، ۱۵ تیر به مناسبت جشنواره تابستانی کیش در مرکز همایش‌های بین المللی کیش به روی صحنه خواهند رفت.

المپیاد ورزشی کانون وکلای کشور ویژه آقایان و بانوان از ۱۰ تا ۱۶ تیر در دهکده ورزشی المپیک و مسابقات قهرمانی کشوری غواصی آزاد آقایان ۱۷ تا ۲۳ تیر در پلاژ آقایان و بانوان، جشنواره و نمایشگاه گردشگری سفر ایران از ۲۰ تا ۲۶ تیر در نمایشگاه بین المللی کیش و همایش بین المللی کیش تاک ۲۲ تیر در مرکز همایش‌های بین المللی کیش از دیگر برنامه‌های جشنواره تابستانی کیش هستند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.