تعمیر و بهسازی ایستگاه‌های مینی بوس در کیش، بیش از سال‌های گذشته طول کشیده و بسیاری از این ایستگاه‌ها به ویژه در منطقه نوبنیاد خارج از سرویس دهی هستند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،در جزیره کیش ۱۹ ایستگاه مکانیزه مینی بوس وجود دارد و همزمان با آغاز فصل گرما نیاز به سرویس و آماده سازی سیستم‌های سرمایشی دارند.

شرکت عمران آب و خدمات کیش به عنوان متولی امور شهری وظیفه نظارت، مراقبت و نگهداری ایستگاه‌ها و به خصوص تجهیزات سرمایشی برای استفاده مسافران و گردشگران در روز‌های گرم سال را بر عهده دارد.

مشاهدات میدانی نشان داد از ۹ ایستگاه موجود در حدفاصل شرکت عمران، آب و خدمات کیش تا میدان آرین واقع در منطقه مسکونی نوبنیاد تنها سیستم‌های سرمایشی سه ایستگاه فعال است.

از ۱۰ ایستگاه موجود در حدفاصل بازار ونوس تا بازار پردیس دو، که مرکز گردشگری و بازار‌های جزیره کیش محسوب می‌شود، سیستم‌های سرمایشی هشت ایستگاه فعال است، اما در این منطقه هم در‌های ایستگاه‌ها نیازمند تعمیر و بهسازی است.

روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش در پیگیری خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش با تاکید بر اینکه شهروندان نقش موثری در حفظ و نگهداری این ایستگاه‌ها دارند، اعلام کرد: متاسفانه تعدادی از اسپلیت‌ها و تجهیزات اتوماتیک در‌های ایستگاه‌ها به سرقت رفته است و تجهیزات خریداری شده برای حداقل سه ایستگاه به زودی نصب می‌شود./صداوسیما

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.