نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های استان که از طرف ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به عنوان مناطق سفید و کم خطر اعلام شده، با رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش به نقل از ایرنا، نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های استان که از طرف ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به عنوان مناطق سفید و کم خطر اعلام شده، با رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده عصر چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: نماز جمعه و جماعت در همه شهرستان‌های هرمزگان به جز بندرعباس، رودان، میناب، قشم و حاجی آباد اقامه می‌شود.
وی بیان داشت: در صورت تغییر در وضعیت شهرستان‌ها از نظر کرونا، تصمیم های جدیدی برای برگزاری نماز جمعه و جماعت اتخاذ می‌شود.
امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: نمازگزاران باید به  همراه خود سجاده داشته باشند وهمچنین استفاده از ماسک و دستکش و فاصله فیزیکی قبل و هنگام نماز نیز باید رعایت شود.

بوموسی،️ بستک، ️بشاگرد، ️بندرلنگه،️ پارسیان، ️جاسک،️ خمیر،️ سیریک، ️کیش و هرمز جزو شهرستان های سفید و کم خطر هرمزگان اعلام شده است.
 بنا به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، در ۱۳۲ شهرستانی که وضعیت سفید و شرایطی کم‌خطر دارند از  ۱۵ اردیبهشت مساجد باز شده و نمازجمعه نیز در این هفته برگزار شود. 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.