نرخ جدید بلیت پرواز تهران به کیش براساس اعلام انجمن شرکت‌های هواپیمایی بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و عوارض متعلقه، یک میلیون و ۷۹۷ هزار و ۹۹ تومان تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، جدول جدید قیمت بلیت پرواز‌های داخلی بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و عوارض متعلقه از سوی انجمن شرکت‌های هواپیمایی منتشر شده است.

براساس این جدول نرخ بلیت اصفهان به کیش یک میلیون و ۳۹۴ هزار تومان، اهواز به کیش ۱ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۸۵۸ تومان، بندرعباس به جزیره کیش ۹۸۹ هزار تومان، تبریز به کیش ۲ میلیون و ۱۳۶ هزار و. ۲۴۰ تومان، رشت به کیش ۱ میلیون ۸۴۰ هزار تومان، شیراز به کیش ۱ میلیون ۱۰۹ هزار تومان، کرمانشاه به کیش ۱ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان، مشهد به کیش ۲ میلیون و ۹۶ هزار تومان بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و عوارض متعلقه تعیین شده است.

نرخ بلیت پرواز‌های کیش به همدان ۱ میلیون و ۷۶۵ هزار تومان، کیش به اراک ۱ میلیون و ۶۶۹ هزار تومان، کیش به اورمیه ۱ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۶۱۶ تومان، کیش به ساری ۲ میلیون و ۲۲ هزار تومان، کیش به سیرجان ۱ میلیون و ۱۹ هزار تومان، کیش به عسلویه ۹۸۹ هزار تومان، کیش به قشم ۹۱۸ هزار تومان، کیش به لار ۹۸۹ هزار تومان، کیش به لامرد ۹۸۹ هزار تومان، کیش به یزد ۱ میلیون و ۲۵۶ هزار تومان، کیش به بوشهر ۹۱۰ هزار تومان، کیش به آبادان ۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان، کیش به چابهار ۱ میلیون و ۱۸۱ هزار تومان، کیش به زنجان ۱ میلیون و ۸۱۸ هزارتومان، کیش به گرگان ۲ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۱۲۰ تومان و کیش به مقصد کرمان نیز ۱ میلیون و ۱۲۱ هزار تومان بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و عوارض متعلقه تعیین شده است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.