صحبت‌های اخیر غلامحسین مظفری در رابطه با برکت انقلاب، دستمایه طنز رسانه‌های داخلی و تخریب مجدد وجهه جزیره کیش شد و در این سو به جای پذیرش اشتباه، رسانه‌های وابسته و اجاره ای، به منتقدان برچسب معاند نظام زدند.

صحبت‌های اخیر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با عنوان اینکه “من برکت انقلاب هستم” بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت و دستمایه طنز بسیاری از کاربران و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.
مظفری در صحبت‌هایش قصد داشت بگوید که یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران این است که با این انقلاب فضا برای پیشرفت همه افراد فراهم شده است، اما نتوانست مفاهیم را درست منتقل کند.
این اولین بار نیست که اقدام مظفری سوژه رسانه‌ها می‌شود، او ید طولایی در انتصاب ژن‌های خوب و سفارشی در پست‌های غیرتخصصی دارد و از این حیث نیز همچنان سوژه رسانه‌ها است و وجهه جزیره کیش خدشه دار شده است.
اما در این سو منطقه آزاد کیش در این چند روز خود را به آب و آتش زده و به‌وسیله رسانه‌ها و خبرنگاران اجاره‌ای سعی باطل در جمع کردن این فاجعه ملی و بین‌المللی دارد و قصد دارد بگوید سخنان مظفری تقطیع شده است و با مظلوم نمایی، منتشرکنندگان این اخبار را معاند نظام معرفی کنند و پشت صحبت‌های بزرگان انقلاب و مقدسات مخفی شوند.
این رسانه‌ها در حالی انتشار این بخش از گفته‌های مظفری را به معاندان نظام و پایمال کنندگان خون شهدا نسبت می‌دهند که سایت‌های متعدد خبری در کشور و حتی رسانه ملی هم این موضوع را بازنشر داده‌اند و به آن انتقاد کرده‌اند.
نحوه بیان اشتباه و همراه با منیّت، و وضعیت موجود اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی جامعه و فاصله‌ گرفتن با اهداف انقلاب اسلامی، همچنین سوابق آقای مظفری در کیش، باعث شد تا واکنش‌ها نسبت به این اظهارات اوج بگیرید.
این اظهارات منضاد باعث شد تا مردم از خودشان سوال بپرسند که چطور این روزها فرزندانشان با تحصیلات عالی بیکار هستند اما یکسری افراد بدون داشتن تخصصی حقوق‌های نجومی می‌گیرند و ادعا می‌کنند این از برکت انقلاب است؟ از خود می‌پرسند که چرا هرچه تلاش می‌کنند وضع معیشت روز به‌روز برایشان سخت‌تر می‌شود اما عده‌ای سفره‌هایشان رنگین‌تر می‌شود و ادعا می‌کنند حقشان از سفره انقلاب است؟ و چرا و چرا و …
نبوغ و ظهور دانشمندان و فرماندهان بی‌نظیر و نه مدیران فشل و ناکارآمد، ساخت موشک‌های دور برد و نقطه زن، پهبادها و ماهواره‌برها، پیشرفت‌های هسته‌ای، پزشکی، نفت و گاز، خودکفایی در ساخت سکوهای نفتی، توربین‌های گازی، علم نانو، و اخیراً هم در حوزه ساخت واکسن کرونا که همواره باعث غرور و افتخار آفرینی برای کشور ایران اسلامی بوده است، اینها بخشی از برکات انقلاب اسلامی ایران هستند.
با این حال برکت انقلاب اسلامی در وضعیت اقتصادی و سفره‌های عموم مردم این روزها کمرنگ‌تر شده است، موضوعی که مقام معظم رهبری هم بارها آن را بیان کردند و بر اقتصاد مقاومتی و نگاه به داخل تأکید داشته‌اند اما متأسفانه عملکرد ۸ ساله دولت و نگاه غرب‌گرایانه و خلاف آرمان‌های انقلاب اسلامی، به همراه تحریم‌های ظالمانه و فشار حداکثری باعث به‌وجود آمدن چنین شرایطی در کشور شده است و ان‌شالله به‌زودی در زمینه اقتصادی هم به سمت مطلوب پیش خواهیم رفت و این مشکلات نیز رفع خواهد شد.
در هر صورت اگر مسئولی در حوزه خود می‌خواهد برکات انقلاب را به رخ همگان بکشد، نیازی نیست فریاد بزند که من برکت انقلاب هستم، بهتر است در این فرصتی که برای خدمت مردم به‌دست آورده با عملکرد خوب خود باعث شود همه آحاد مردم برکت انقلاب را بیشتر درک کنند، و قطعاً خدمت مسئولان از یاد نخواهد رفت همانطور که خیانت آنها نیز در یادها ماندگار خواهد شد.
آقای مظفری هم بهتر است به‌جای پرداختن به این حواشی، از مردم به‌خصوص کیشوندان به‌خاطر اشتباهی که دو بار آن را تکرار کرده است، و به‌خاطر وعده‌های داده شده و عمل نشده و گرانی‌های حال حاضر در جزیره کیش، از کیشوندان عذرخواهی کند و در فرصت کم باقمیانده، خدماتی ماندگار را برای جزیره کیش به یادگار بگذارد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.