طی روزهای گذشته برخی رسانه‌های اجاره‎ای شروع به تعریف و تمجید از برخی گزینه‌های خاص برای انتصاب در پست مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد کیش کرده اند.

به گزارش صبح کیش، طی روزهای گذشته برخی رسانه‌های اجاره‎ای شروع به تعریف و تمجید از برخی گزینه‌های خاص برای انتصاب در پست مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد کیش کرده اند.
مطالب و اخباری که بیشتر نشان از چاپلوسی و سفارشی بودن آن ها بمنظور تلطیف فضای عمومی مردم جزیره کیش و عادی‌سازی حضور این افراد در پست مدیرعاملی است.
این روزها و در شرایط نامطلوب اقتصادی، رسانه‌هایی که باید فریادرس مردم و صدای عام مردم باشند به تریبونی برای قدرت‌طلبی در کیش تبدیل‌شده‌اند.
این تحرکات اخیر رسانه‌ای در صورتی مشاهده می‌شود که فشارهای زیادی به رسانه‌های منتقد محلی وارد می‌شود و گویا افشای سوابق رنگارنگ و پرونده‌های متعدد قضائی (پرونده‌های قضائی مربوط به پست‌های قبلی این اشخاص) برخی افراد چندان به مذاق این گروه خوش نیامده است و تا می‌توانند به اجاره تربیون و رسانه پرداخته و در حال تخریب رسانه‌های مخالف خود هستند.
مشخص نیست چرا برخی از مطبوعات مرتبط با جزیره کیش این اشخاص و گروه ها را تنها ناجی اقتصاد کیش می‌دانند درصورتی‌که سوابق و رد پایشان در اکثر گرانی‌ها و طرح‌های عجیب‌وغریب اقتصادی دیده می‌شود.
قطعاً این اشخاص و گروه‌ها از مدیریت شش ماهه (تا پایان دولت روحانی و استقرار دولت جدید) افراد مورد نظرشان در سازمان منطقه آزاد کیش سود می‌برند که این‌گونه رسانه‌های اجاره‌ای خود را به‌ صف کرده‎اند تا راه را برای نشستن گزینه مد نظرشان در صندلی مدیریت این سازمان هموار کنند.

 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.