شرکت سهامی تجار کیش باز هم بر مشکلات و فشارهای مضاعف داخلی و تعهدات گزافی که از گذشته گریبانگیر پروژه بود، توانست با گذر از تمامی موانع، تعهدات خود را به انجام و پایان برساند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،پروژه‌ی دهکده ساحلی خلیج‌فارس که کم‌کم به فراموشی سپرده می‌شد، پس از سال‌ها توقف به علت توقیف قانونی و پرونده‌های قضایی گذشته و مدیران وقت آن، در سال۹۶ به یکی از انبوه‌سازان موفق کشور واگذار شد و گرچه بیش از ۲سال به انجام مراودات اداری و تسکین دعواهای قضایی و تسویه بدهی شرکت به نهادهای دولتی و غیرآن گذشت، توانست با مدیریت جدید در کمتر از سه سال چشم متقاضیانی را که سال‌ها پیش واحدهای مسکونی خود را پیش‌خرید کرده و البته ناامید و مالباخته محسوب می‌شدند، با تحویل کلید واحدهایشان، روشن کند.
اکنون نیز با وعده‌ی تحویل ۳برج باقی‌مانده در زون۲ این تعهدات را به پایان رسانده و در مجموع میزبان حدود ۱۰۰۰خانواده که سال‌ها چشم‌انتظار تحویل واحدهایی که از دست‌رفته می‌پنداشتنشان، گردد.
رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی تجار کیش در گفتگو با اصحاب رسانه در محل پروژه با بیان اين مطلب که دهکده ساحلی پس از فراز و نشیب‌های متعدد، تاکنون تمامی تعهدات خود را که مربوط به گذشته‌ی شرکت بوده، انجام داده است، اظهار داشت: از ۸ برج موردتعهد، پنج برج تحویل متقاضیان شده و ۳برج دیگر در حال اتمام می‌باشد و تا سه ماه آینده افتتاح خواهد شد.
محمد احمدپور، با اشاره به افزایش نجومی قیمت‌ها و فشارهای مضاعف و متعدد روی شرکت، گفت: بعد از اتمام زون۲، و پایان تعهدات شرکت، در زون۳ شروع به ساخت و ساز جدید خواهیم کرد.
احمدپور، تعداد خانوارهای ساکن در دهکده ساحلی را تا این لحظه ۵۰۰ خانواده عنوان و تاکید کرد: با افتتاح ۳برج مذکور ۵۰۰خانواده‌ی دیگر نیز در دهکده ساکن خواهند شد.
وی تصریح کرد: مرکز تجاری، مبلمان شهری، فضای سبز و بلوار و راه‌های ورودی از دیگر خدمات این مجموعه در جهت تامین رفاه مردم بوده است.
مالک دهکده ساحلی خلیج‌فارس با اشاره به تغییرهای متعدد و مکرر مدیریت در منطقه آزاد کیش، ابراز امیدواری کرد: با حضور و ثبات مدیری لایق که حداقل ۴سال در خدمت کیش باشد، سرمایه‌گذاران از آفات کنونی دور بمانند.
احمدپور ضمن ابراز رضایت از همکاری شرکت آب و برق ماهتاب، تعداد واحدهای زون ۳ را حدود ۱۰۰۰واحد عنوان و تصریح کرد: این امر و شروع ساخت و ساز منوط به همکاری حاکمیت و دریافت مجوزهای لازم آن می‌باشد که در دولت قبلی انجام نشده است.
رئیس هیئت‌مدیره شرکت سهامی تجار کیش همچنین با اشاره به شروع حضور خود در پروژه از سال۹۶ تصریح کرد: واحدهایی که با افتتاح این سه برج به متقاضیان تحویل خواهد شد مربوط به تعهدات شرکت از سال۸۵ می‌باشد، که با مشکلات قضایی آن زمان و مالکین وقت، متوقف شده بود و این در حالی است که ۸برج زون۲ در زمانی کمتر از ۳سال ساخته و به متقاضیان منتظر آن تحویل داده شد و خواهد شد.
محمد احمدپور در پایان با عنوان تعداد بیش از ۵۰۰سهامدار در این شرکت، بر احساس مسئولیت خود در جهت تامین رضایت این افراد تاکید کرد و گفت: در صورت دریافت مجوزهای لازم این افراد هم به سود و حق خود خواهند رسید.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.