سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: امسال هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در بخش ورزش جزیره کیش سرمایه گذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، سعید پورزادی در مراسم بازگشایی مجدد سالن تیراندازی کیش افزود: سازمان منطقه آزاد کیش در دولت سیزدهم، تدوین برنامه‌های مختلف برای تحقق اهداف توریسم ورزشی را در دستور کار قرار داده و زمستان سال گذشته اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال را برای بخش ورزشی کیش در سال ۱۴۰۱ مصوب کرد.

وی گفت: با استفاده از این اعتبار تاکنون بهسازی و استاندارد سازی چهار زمین فوتبال با قابلیت میزبانی از اردو‌های تیم ملی و مسابقات بین المللی و زمین‌های تنیس خاکی اجرا شده است.

پورزادی خاطر نشان کرد: جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری ورزشی کشور و حتی حاشیه خلیج فارس است و تقویت زیرساخت‌های ورزشی به عنوان یک اولویت دنبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز در این مراسم گفت: احداث باشگاه اهداف پروازی (تراپ) به عنوان یکی از زیر ساخت‌های توریسم ورزشی از اولویت‌های شرکت عمران آب و خدمات است.

محسن نظرپور با اشاره به اینکه هم اکنون پنج سرمایه گذار در مناقصه احداث این باشگاه شرکت کرده اند، افزود: به زودی پاکت‌های مناقصه برای انتخاب پیمانکار بازگشایی می‌شود و شرکت عمران، آب و خدمات برای تحقق این هدف ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.