به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، سعید پورزادی، گفت: به منظور اصلاحات معماری و مسائل مربوط به سیما و منظر شهری برای ایجاد هویت در نما‌ها استفاده از مشاوران دارای صلاحیت در دستور کار شورای شهرسازی و معماری کیش قرار گرفته است.

وی افزود: براساس ضوابط جدید شرکت عمران، آب و خدمات تمام فنس و حصار‌های طرح‌های نیمه تمام با هدف ایجاد زیبایی بصری در معابر شهری تا سال جدید عملیاتی و ساماندهی خواهند شد.

سعید پورزادی با اشاره به رسیدگی و طرح مصوبات بیش از ۱۰ پرونده بخش خصوصی با موضوعات معماری و شهرسازی، گفت: کسب پروانه و صدور مجوز‌ها از طریق فرآیند‌های قانونی پیگیری و اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی افزود: طراحی گذر شهری با کاربری محرک و پویای گردشگری از مقابل مرکز تجاری کیش به سمت دریا نیز در یکی از کمیسیون‌های سازمان منطقه آزاد کیش مطرح و برنامه ریزی شده است.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: این طرح شامل فضا‌های خدماتی، تجاری و غرفه‌هایی با قابلیت جذب گردشگر است و فضای مطلوبی برای مخاطبان ایجاد می‌کند.

رئیس شورای شهرسازی و معماری کیش از تعیین و تصویب ضوابط جدید برای یکی از بافت‌های فرسوده جزیره کیش که بیش از ۵ سال بلاتکلیف بود پس از بررسی مشاوران طرح و مهندسان خبر داد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.