مسئول ستاد گسترش مرکز توسعه سلامت کیش گفت: ۵۰ درصد دانش آموزان جزیره کیش نوبت اول و ۴۰ درصد نیز نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، زنبق شاه غریب افزود: تاکنون ۶ هزار و هشتاد نفر از دانش آموزان در کیش نوبت اول و چهار هزار و نهصد و پنجاه نفر نوبت دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به فصل پاییز و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها بر لزوم تزریق نوبت یادآور واکسن برای دانش آموزان و دانشجویان تاکید کرد و گفت: با توجه به شیوع بیماری‌های ویروسی در فصل پاییز و افزایش تجمع افراد در مکان‌های سرپوشیده توصیه می‌شود والدین هرچه سریع‌تر نسبت به واکسیناسیون فرزندان خود اقدام کنند.

زنبق شاه غریب با بیان اینکه واکسیناسیون دانش آموزان از اسفند سال گذشته آغاز شده است، افزود:کودکان ۵ تا ۱۲ سال دو نوبت واکسن در فاصله زمانی یک ماه را دریافت می‌کنند و افراد ۱۲ سال به بالا نیز با فاصله ۳ ماه از نوبت‌های دوم و سوم نوبت یادآور را دریافت می‌کنند.

مسئول ستاد گسترش مرکز توسعه سلامت افزود: در حال حاضر به کودکان ۵ تا ۱۲ سال، واکسن‌های سینوفارم، اسپایکوژن و پاستوکووک تزریق می‌شود.

ساکنان و گردشگران برای دریافت واکسن کرونا همه روزه به غیر از روز‌های تعطیل از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه و عصر‌ها از ساعت ۱۸ تا ۲۰ می‌توانند به مرکز بهداشت بوعلی واقع در منطقه صفین مراجعه کنند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.