رئیس اداره آموزش و پرورش کیش با اشاره به بیش از ۱۰ هزار دانش آموز در کیش، گفت: نزدیک به شش هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی از اول مهر فعالیت تحصیلی خود را شروع می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، پرویز حیدری راد گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز نیز در متوسطه دوم و هنرستان در کیش مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی با اشاره به دو چالش نیروی انسانی و فضای آموزشی در جزیره کیش، گفت: از آغاز امسال با نگاه مسئولان سازمان منطقه آزاد و شرکت عمران آب و خدمات جزیره کیش و با پیگیری جدی و دقیق مدارس درحال آماده سازی برای بازگشایی در اول مهر هستند.

حیدری راد با اشاره به پیش بینی کمبود ۵۲ کلاس درس برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در کیش، گفت: با نگاه مسئولان و مدیریت فضای فیزیکی و بهسازی فضا‌های موجود در حد بیش از ۹۰ درصد آمادگی لازم را برای پذیرش دانش آموزان را فراهم کردیم و امیدواریم ۱۰ درصد باقی مانده نیز در روز‌های پیش رو آماده شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش افزود: با تدابیر انجام گرفته امیدواریم از ابرچالش نیروی انسانی هم عبور خواهیم کرد و در این زمینه نیز با دعوت از معاون وزیر آموزش و پروش به جزیره کیش قرار است مسائل و مشکلات نیروی انسانی جزیره کیش را مطرح و برای برطرف کردن آن برنامه ریزی شود.

حیدری راد در خصوص اقدامات بهداشتی برای بازگشایی مدارس، گفت: براساس دستورالعمل‌های ابلاغی و باتوجه به اینکه ویروس کرونا همچنان وجود دارد با همکاری خانواده‌ها و آموزش و رعایت نکات بهداشتی به دانش آموزان امیدواریم مدارس را با شرایط مطلوب بازگشایی و سال تحصیلی را آغاز کنیم.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.