مسئول روابط عمومی شرکت آب و برق کیش اعلام کرد: وزارت نیرو تعرفه برق مشترکان را تعیین و ابلاغ می‌ کند و شرکت آب و برق نقشی در افزایش تعرفه سال گذشته نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، مرتضی رضایی افزود: نرخ گذاری و تعیین تعرفه‌های اشتراک آب و برق مصرفی مشترکان شرکت آب و برق کیش از سوی وزارت نیرو تعیین می‌شود.

وی افزود: جزیره کیش در تقسیم بندی وزارت نیرو زیر مجموعه استان هرمزگان است و مشمول تعرفه‌های استان‌های گرمسیر یک است و نسبت به دیگر شهر‌های کشور ارزان‌ترین تعرفه برق را در ۹ ماهه ابتدایی سال دارد.

رضایی خاطرنشان کرد: ابهامات پیش آمده برای برخی مشترکان درخصوص افزایش بهای مصرفی در قبوض برق پایان سال ۱۴۰۱، مربوط به افزایش تعرفه وزارت نیرو برای کنترل مدیریت مصرف برق در فصل معتدل آب و هوایی است و مشترکانی که مشمول افزایش نرخ شده اند، پر مصرف بوده اند.

وی تصریح کرد: مناطق سردسیر کشور در تمام فصول سال، نرخ تعرفه برق مصرفی سه ماهه زمستان جزیره کیش را پرداخت می‌کنند و تعرفه‌های این شرکت هیچ گونه تفاوتی با دیگر شهر‌های کشور ندارد.

مسئول روابط عمومی شرکت آب و برق کیش اعلام کرد: تعرفه‌های آب بها و فروش انشعابات آب، نرخ‌ها در مرداد سال ۱۴۰۱ با توجه به افزایش سالیانه هزینه‌های تولید و توزیع آب، توسط سازمان منطقه آزاد کیش به این شرکت ابلاغ شد و امسال نیز با توجه به افزایش شدید هزینه‌های تولید و توزیع، تاکنون افزایش نرخی در هیچ بخش اعمال نشده است.

رضایی گفت: شرکت آب و برق کیش آماده پاسخگویی به سوالات ساکنان است و مشترکان می‌توانند با بخش بازرسی امور مشترکان به شماره ۴۴۴۲۲۵۰۲ تماس بگیرند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.