سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش با اشاره به ممنوعیت اجاره موتورشارژی در ایستگاه‌های دوچرخه گفت: ایستگاه‌های دوچرخه مجاز به اجاره سه دستگاه اسکوتر برقی هستند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، عزیزاله فرضی پور در نشستی با بهره برداران ایستگاه‌های دوچرخه، افزود: ایستگاه‌های دوچرخه می‌توانند ۳ دستگاه اسکوتر برقی با مشخصات فنی متفاوت از موتورشارژی را اجاره دهند.

وی پایبندی به قوانین، رعایت انصاف و پرهیز از گرانفروشی نرخ خدمات را مهم‌ترین اصول فعالیت بهره برداران ایستگاه‌های دوچرخه در کیش برشمرد و گفت: رویکرد شرکت عمران، آب و خدمات ارتقا کمی و کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان و گردشگران است.

فرضی پور با اشاره به اینکه بهره برداران ایستگاه‌ها موظف به تکریم گردشگران هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به الزام بهره برداران نسبت به رعایت مفاد قرارداد، واگذاری ایستگاه به اشخاص غیر، خلاف مقررات است و با افراد متخلف برابر ضوابط برخورد خواهد شد.

سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم با اشاره به ضوابط ممنوعیت اجاره موتور شارژی در کیش، افزود: اجاره موتور شارژی در ایستگاه‌های دوچرخه تخلف است و برخورد با متخلفان را به دنبال دارد و در صورت تکرار تخلف براساس ضوابط و مقررات ایستگاه اجاره دوچرخه تعطیل خواهد شد.

بهره برداران ایستگاه‌های دوچرخه در این جلسه ضرورت بهسازی فضای فیزیکی و سازه ایستگاه‌ها را خواستار شدند و بر برخورد با اجاره غیرقانونی انواع موتورشارژی تاکید کردند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.