مدیر حمل و نقل عمومی کیش گفت: براساس مصوبه شورای ترافیک کیش هر فرد حقیقی می‌تواند یک پلاک موتورشارژی را به نام خود ثبت کند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،مهدی جهانی گفت: مهلت پلاک گذاری موتور‌های شارژی تا پایان مهر امسال تعیین شده است و افراد حقوقی مجوز ثبت پلاک موتورشارژی را نخواهند داشت.

وی افزود: برای تمدید مهلت پلاک گذاری بعد از مهر امسال نیازمند مجوز شورای ترافیک سازمان منطقه آزاد کیش هستیم.

مدیر حمل و نقل عمومی کیش گفت: افرادی تولید و یا مونتاژ موتورشارژی را در جزیره کیش انجام می‌دهند موظف به دریافت تاییدیه اداره استاندارد هستند و پس از پایان مهر مراکز ارائه کننده موتور‌های شارژی بدون تاییدیه اداره استاندارد منطقه آزاد کیش پلمب خواهند شد.

جهانی با اشاره به نظارت بر ورود موتور‌های شارژی ورودی به جزیره کیش از نظر دارا بودن استاندارد‌های لازم، گفت: بیش از ۸ هزار موتورشارژی از ابتدای طرح پلاک گذاری شده اند.

وی افزود: برای رفاه حال شهروندان دارای موتور‌هایی با پلاک غیر از منطقه آزاد کیش در روز‌های آینده فرصتی فراهم خواهد شد تا با مراجعه به سامانه حمل و نقل عمومی کیش نسبت به ثبت پلاک موتورشارژی خود اقدام کنند.

مدیر حمل و نقل عمومی کیش خاطرنشان کرد: براساس مصوبات شورای ترافیک و هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش ورود قطعات موتورشارژی ممنوع است.

جهانی گفت: برخی از قطعات مصرفی موتور‌های شارژی با اخذ مجوز از سازمان منطقه آزاد کیش وارد جزیره کیش می‌شوند.

وی گفت: ساکنان و گردشگران با موتور‌های شارژی از مسیر‌های تعیین شده در معابر و خیابان‌های جزیره کیش تردد کنند و حتما قبل از سوار شدن به موتورشارژی کلاه ایمنی را بر سر بگذارند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.