حجت بزنی رئیس شورای اسلامی شهر کیش از عدم همکاری و تعامل برخی از مجموعه های منطقه آزاد کیش با اعضای این شورا بشدت انتقاد نمود.

به گزارش پاگاه خبری صبح کیش،حجت بزنی رئیس شورای شهر کیش گفت: متاسفانه برخی از مدیران مجموعه های جزیره در روند برخی از امور شورای شهر کیش تعلل ایجاد کرده و پاسخگوی به حق مطالبات ساکنین نیستند.

حجت بزنی با اشاره به پیگیری مطالبات به حق کیشوندان و فعالین اقتصادی کیش گفت : اعضای شورای شهر کیش منتخبین ساکنین این جزیره زیبا و مرجانی هستند وکیشوندان و فعالین اقتصادی کیش ولی نعمت ما هستند و آنچه که از ما انتظار می‌رود خدمت به مردم است و اعضای شورای شهر کیش از ریاست شورا گرفته تا دیگر اعضا نیروهای مردمی هستند که سال‌ها در عرصه‌های مختلف خدمت نموده اند و امروز در عرصه مدیریت شهری هدفی جز پیگیری مطالبات به حق و خدمت به مردم شریف جزیره زیبای کیش ندارند .

حجت بزنی در ادامه با انتقاد از وضعیت موجود بازار میوه و تره بار کیش از بی توجهی و عدم همکاری مدیر این مجموعه با اعضای شورای شهر کیش در روزهای اخیر به شدت انتقاد کرد و گفت : متاسفانه از جمله مشکلات کنونی جزیره کیش نبود یک بازار متمرکز میوه و تره بار و وجود نوسانات بسیار بالای قیمت میوه در مناطق مختلف جزیره کیش می باشد که همواره مورد انتقاد شهروندان و اعضای شورای شهر کیش می باشد که باتوجه به وظایف ذاتی و عالیه خود با همراهی تعدادی از اعضای شورای شهر کیش در بازدیدی که از این بازار نچندان مناسبت داشتیم با عدم همکاری و همراهی مدیریت این مجموعه مواجه شدیم که متاسفانه عدم تعامل اینگونه زیرمجموعه های منطقه آزاد کیش تاسف شدید منتخبین مردم جزیره در شورای شهر کیش را بدنبال داشته است .

رئیس شورای شهر کیش در ادامه افزود: امروز کیشوندان و فعالین اقتصادی کیش از فشار مالی و اقتصادی و کرونا خسته هستند پس وقتی با پاسخگو نبودن و تعلل در روند اجرای کار درون مجموعه مدیران منطقه آزاد کیش مواجه شوند نارضایتی ساکنین و فعالین اقتصادی کیش را بدنبال داشته و باعث دلسردی و نارضایتی از مجموعه سازمان وحتی از نظام وحاکمیت می گردد.

حجت بزنی در پایان به مشکلات عدیده ساکنین جزیره کیش اشاره نمود و گفت : گرانی میوه و تره بار در کنار هزینه های سرسام آور اجاره منزل، گرانی بلیط هواپیما، بالا بودن نرخ آب و برق و زندگی در جزیره کیش یکی از معضلاتی است که کیشوندان با آن روزانه دست و پنجه نرم می کنند که البته در چند وقت اخیر تمهیدات خوبی در رابطه با آن صورت گرفته است اما واقعا کافی و مناسب نیست. به عنوان رئیس شورای شهر کیش و وکیل موکلان خود در پارلمان شهری، مجدانه از مدیران منطقه آزاد کیش درخواست دارم همت جهادی جهت پیشرفت، حس پاسخگویی در جهت رفع مشکلات فراوان کیش داشته و برای مردم و توسعه جزیره زیبای کیش گام‌های موثری بردارند./خبرآنلاین

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.