مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش از راه اندازی سامانه پذیرش برخط خودرو در بندر کیش تا پایان بهمن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، عزت الله محمدی گفت: گردشگران که با خودرو می‌خواهند به کیش سفر کنند می‌توانند قبل از مراجعه به بندر وارد سامانه شوند و زمان و شناور مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی افزود: برای رفاه حال گردشگران و جلوگیری از ایجاد صف‌های طولانی، گیت‌های خروجی خودرو از جزیره کیش به بندر چارک و بندر آفتاب از چهار گیت به هشت گیت افزایش خواهد یافت و در حال تجهیز سخت افزاری و نرم افزاری این گیت‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش تاکیدکرد: با افزایش گیت ها، راه اندازی سامانه پذیرش آنلاین خودرو و نیز افزایش شناور‌ها از ۱۱ فروند به ۲۵ فروند و با ظرفیت حمل ۴۰ خودرو، کمترین زمان انجام فرایند اداری جهت خروج از بندر کیش را شاهد خواهیم بود.

رئیس هیات مدیره شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش از به کارگیری یک فروند شناور با ظرفیت ۳۰۰ مسافر در مسیر رفت و برگشت کیش چارک خبر داد و خاطر نشان کرد: برقراری سفر دریایی در هنگام صبح، یکی از مطالبات مردمی بود که این درخواست با راه اندازی این شناور که توانایی حرکت در شرایط بد آب و هوایی را نیز دارد محقق شد و مسافران می‌توانند مسیر کیش به چارک را با توجه به سرعت شناور در مدت یک ساعت سپری کنند.

محمدی با اشاره به تعمیر اساسی اسکله تفریحی و میرمهنا در سال آینده گفت: این دو اسکله، از جاذبه‌های گردشگری کیش محسوب می‌شوند و از استقبال خوب گردشگران برخوردارند از این رو تا قبل از عید نوروز تعمیرات جزیی در بحث روشنایی، مبلمان و زنگ زدایی انجام می‌شود و از آنجایی که تعمیرات اساسی زمانبر است؛ اجرای فراخوان و مزایده در راستای بهسازی اساسی این دو اسکله با المان‌های جدید در سال آینده انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش با اشاره به رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی برای افزایش پرواز‌ها در مسیر کیش در ایام نوروز، از همکاری و مساعدت مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی در این خصوص قدردانی کرد و گفت: دهم اسفند ۱۴۰۱ جلسه‌ای با مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی برگزار خواهیم کرد و برنامه ریزی‌های لازم برای افزایش پرواز در ایام نوروز با کمک توان حاکمیتی سازمان هواپیمایی کشوری انجام شده است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.