تفاهم نامه هوشمندسازی پرداخت‌ در ناوگان تاکسیرانی جزیره کیش بین شرکت جیرینگ و تاکسیرانی جزیره به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، این تفاهم نامه به منظور حذف کارت بانکی در پرداخت های خرد شهری بین سه طرف همکاری به امضا رسید که طبق این تفاهم نامه مسافران و کیشوندان می توانند با استفاده از کیف پول جیرینگ از درگاه های نرم افزار، RQ کد و کد دستوری *۷# نسبت به پرداخت کرایه خود اقدام کنند.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش روز سه شنبه در آیین امضای این تفاهم نامه گفت: کیش به عنوان شهر هوشمند از چند سال گذشته گام در مسیر هوشمندسازی فعالیت های گذاشته و پرداخت های خرد شهری از جمله کرایه تاکسی ها نیز در راستای برنامه های محوری این سازمان است.

امیر سوداگران افزود: تحقق شهر هوشمند علاوه بر زیرساخت های لازم نیازمند شهروندان هوشمند است که این هدف با اجرای طرح های مختلف زیرساختی و همکاری های مشترک با بخش خصوصی و سایر بخش ها در این جزیره در حال تکامل است.

وی با بیان اینکه اقتصاد هوشمند از دیگر برنامه های محوری سازمان منطقه آزاد کیش است افزود: این سازمان در صدد است پرداخت هوشمند را در سایر فعالیت های جزیره از جمله حوزه گردشگری تفریحات را نیز دنبال کند.

مدیرعامل شرکت جیرینگ نیز در این آیین با بیان اینکه این شرکت زیر مجموعه همراه اول است افزود: به واسطه این مساله و تلاش های صورت گرفته خدمات جیرینگ به حدود ۳۷ میلیون کاربر ارایه می شود.

حسام حبیب الله یادآور شد: جیرینگ به عنوان یک کیف پول هوشمند و ابزار پرداخت ۱۱ سال قبل در جزیره کیش متولد شد و هم اکنون اولین فعالیت خود در زمینه پرداخت های خرد را از این جزیره شروع کرده و در صدد هستیم گستره فعالیت های خود در جزیره را توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه پیشتر همکاری با مجموعه فروشگاه های کورش این جزیره آغاز شده است افزود: در صدد هستیم به زودی با همکاری بین بخشی بتوانیم این فعالیت را در بخش تفریحات نیز آغاز کنیم.

تاکسیرانی‌های هلال ماه، پارس توسن، کرانه، رخش و تاکسی تشریفات آتی از جمله شرکت هایی هستند که کیف پول جیرینگ را به عنوان یکی از روش های دریافت کرایه خود انتخاب کرده اند.

 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.