مدیر امور مالیاتی منطقه آزاد کیش از تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی و ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم تا ۱۵ تیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، حميدرضا منتظری گفت: تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیر بنا به درخواست اتاق اصناف ایران و تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا انجام شده است.

وی با اشاره به مشکلات و شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، افزود: صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیر فرصت دارند، با مراجعه به سایت سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی intamedia.ir نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی و یا ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم اقدام كرده و از تسهیلات و معافیت‌های قانونی بهره‌مند شوند.

منتظري با اشاره به اینکه تسلیم نكردن اظهارنامه موجب بهره مند نشدن از معافیت مالیاتی مناطق آزاد می شود، گفت: مودیان ارایه اظهارنامه را جدی گرفته و همچنین نسبت به اعلام فروش کالا و خدمات و تکمیل مندرجات اظهارنامه دقت كنند.

وي گفت: ابراز نكردن فروش از مصادیق کتمان درآمد و موجب سلب کلیه معافیت‌ها و از جمله معافیت مالیاتی موضوع ماده ۱۳ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد می شود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.