رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست از اجرای پست سبز و راه اندازی کارخانه بین المللی نوآوری پستی در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، محمود لیائی، با اشاره به برگزاری نخستین رویداد همایشی و نمایشگاهی ملی و دانش بنیان شرکت ملی پست، گفت: حضور شرکت‌های دانش بنیان با جوانان ایرانی برای معرفی محصولات متنوع بسیار افتخار آمیز است.

وی افزود: اجرای پست سبز با توجه به موقعیت جزیره کیش و کارخانه بین المللی نوآوری پستی در کیش در آینده نزدیک با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی راه اندازی خواهد شد.

محمود لیائی تصریح کرد: جزیره کیش را به عنوان پایلوت پیاده سازی محصولات و خدمات پستی در کشور انتخاب کنیم و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش بتوانیم این خدمات را برای اولین بار در جزیره کیش اجرا کنیم و به دیگر شهر‌های کشور ارائه دهیم.

رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به نخستین رویداد ملی و دانش بنیان شرکت ملی پست با عنوان اینوتکس پست گفت: این نمایشگاه تخصصی فرصتی برای شرکت‌های دانش بنیان بود تا با هم افزایی بتوانند هم پست از خدمات آن‌ها استفاده کند و هم خود شرکت‌ها بتوانند به اهداف خود برسند.

محمود لیائی خاطرنشان کرد: با حمایت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش جلسه‌ای با مدیر گمرک کیش برگزار خواهیم کرد تا مشکلاتی که بر سر راه ارسال مرسولات پستی از کیش به دیگر شهر‌ها وجود دارد برطرف شود.

وی با اشاره به طرح پست پهپادی در کیش گفت: این پروژه یک پروژه ناموفقی بود و امروز پروژه بهتر و ارزان تری را با موتور‌های شارژی با نام درب به درب را راه اندازی خواهیم کرد و ساکنان جزیره کیش بتوانند برای ارسال بسته‌های پستی استفاده کنند.

محمود لیائی افزود: جلسه‌ای در این خصوص برگزار شده است و پیشنهاد پست استفاده از ۱۰۰ موتورشارژی برای اجرای این طرح به مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش ارائه شده است و پس از بررسی کارشناسی و در صورت موافقت اجرا خواهد شد.

وی استاندارد‌های توزیع مرسولات پستی در کشور را بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ مرسوله پستی برشمرد و گفت: کارکنان پست جزیره کیش بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ مرسوله پستی را جابجا می‌کنند و قدردان زحمات کارکنان پست کیش هستیم.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.