روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: سرپرستان خانوار در کیش برای دریافت سیلندر گاز با مراجعه به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،حامد ملازاده صادقیون با اشاره به تاکید استاندار هرمزگان در اجرای طرح فروش سیلندرگاز به مشترکان براساس نام نویسی در سامانه و پرداخت الکترونیکی، گفت: این طرح از سه سال گذشته آغاز شده و متقاضیان سیلندرگاز برای دریافت نسبت به نام نویسی در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی اقدام کنند.

وی با اشاره به اجرای سراسری این طرح در استان به زودی، خاطرنشان کرد: شهروندان هرمزگانی در سریعترین زمان ممکن اطلاعات سرپرستان خانوار را در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی بارگذاری کنند تا بدون هرگونه مشکلی بتوانند نسبت به تهیه سیلندرگاز مورد نیاز خانوار اقدام کنند.

بهای سیلندر‌ گاز ۱۱ کیلوگرمی خانگی در سراسر استان هرمزگان ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان است و در جزیره کیش بالاتر از نرخ استانی عرضه می‌شود.

کاهش نرخ سیلندر گاز یکی از مطالبات مردم کیش است و حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش هم در خطبه‌های نمازجمعه بار‌ها از مسئولان مربوطه خواسته است به این مطالبه مردمی رسیدگی کنند.

خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش در صورت دریافت پاسخ مسئولان مبنی بر اجرای راهکار کاهش بهای سیلندر گاز در کیش، نتیجه را به اطلاع مردم می‌رساند./صداوسیما

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.