سازمان منطقه آزاد کیش خریدار تمام قد آب و برق کیش است.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش به نقل از سایت خبری بورس۲۴، رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص عرضه هتل های کیش در بورس و تامین مالی از بازار سرمایه گفت: بسیاری از هتل ها تلاش میکنند که وارد بورس شوند، هتلهای بسیار بزرگ و مجموعه های فاخر یعنی هتلها پاساژها و مالها در حال حاضر هم در بازار سرمایه فعال هستند ، حتی یکی از مالهای جزیره هم تامین مالی خیلی خوبی در بازار سرمایه کردند که این اتفاق خوبی است.

وی گفت: اینکه بتوانیم ارتباطی بین بازار سرمایه و فعالیتهای حوزه گردشگری مانند هتل، پاساژ و امثال اینها ایجاد کنیم ، بسیار خوب است.

سرهنگی در خصوص واگذاری شرکت آب و برق کیش گفت: ۵۱ درصد شرکت آب و برق کیش در جریان خصوصی سازی واگذار شد. با صحبتها و استدلال هایی که شده و به واسطه اینکه زیر ساخت این مجموعه تولید برق و آب منطقه است، سازمان خصوصی سازی این شرکت را از لیست واگذاریها خارج و جز گروه ۳ اعالم کرد.

وی بیان داشت: یعنی علاوه بر اینکه آن ۴۹ درصد سهم خودمان را الزم نیست بفروشیم، بلکه آن ۵۱ درصد بانک شهر هم به سازمان منطقه آزاد کیش باید فروخته شود. ما علاقمند هستیم با یک قیمت منصفانه ای که کارشناسی می شود، این شرکت را خریداری کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: قیمت ها باید منطقی باشد چراکه بانک شهر هم در این سالها سرمایه گذاری کرده و باید به عنوان بخش خصوصی منتفع شود.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.