رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کیش از برنامه ریزی برای ذخیره سازی و تامین مستمر سوخت در ایام تعطیلات نوروز در جایگاه‌های عرضه کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،حسن سالاری با اشاره به هماهنگی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، افزود: تکمیل ظرفیت ذخیره سازی مخازن انبار نفت و برنامه ریزی حمل و تامین مستمر سوخت متناسب با افزایش مصرف احتمالی در کیش انجام شده است.

وی گفت: براساس هماهنگی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، تعداد کارت سوخت کافی برای تامین سوخت ساکنان و گردشگرانی که در استفاده از کارت سوخت شخصی مشکلی دارند انجام شده و در اختیار جایگاه داران قرار داده شده است.

سالاری گفت: افزایش تعداد کارت‌های آزاد جایگاه‌ها در ایام تعطیلات نوروز است و پس از آن شرایط توزیع سوخت در جایگاه‌ها به وضعیت قبل تغییر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در سفر‌های روزانه و مسافرت‌های نوروزی از کارت‌های سوخت شخصی خود استفاده کنند.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کیش گفت: ساکنان و گردشگران مشکلات احتمالی را با شماره ۰۹۶۲۷ گزارش کنند.

سالاری تصریح کرد: بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی روزانه در جایگاه‌های عرضه سوخت حضور دارند و با بازرسی میدانی و آزمایش‌های کمی و کیفی بر عرضه مطلوب فرآورده‌های نفتی نظارت می‌کنند.

وی افزود: فروش مکمل در جایگاه‌های عرضه سوخت غیرقانونی است و با جایگاه داران متخلف که نرخ اضافه برای کارت سوخت آزاد دریافت می‌کنند برخورد قانونی خواهد شد.

سالاری گفت: نرخ عرضه بنزین آزاد، سه هزار تومان در هر لیتر است و هیچ جایگاهی حق دریافت مبلغ بیشتری ندارد.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کیش گفت: سهمیه ماهانه شرکت‌های توزیع کننده گاز مایع، کیش و البرزگاز به ترتیب ۱۰۰ و ۶۰ تن در اسفند تخصیص یافته است.

سالاری خاطرنشان کرد: در سال جدید نیز زمینه برای تحویل و حمل گاز مایع از مبادی حمل در مرکز استان فراهم است و براساس هماهنگی، امیدواریم امکان حمل و انتقال گازکش‌های حمل گازمایع از بندرچارک در ایام تعطیلات و اوج تردد خودرو‌های شخصی فراهم شود تا خللی در تامین گازمایع ساکنان و گردشگران رخ ندهد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.