فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پیامی فرا رسیدن اول تیر که به عنوان روز ملی اصناف نامگذاری شده را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت و افزود: امانت، انصاف و عدالت ویژگی اصناف کیش از ویژگی های اصناف کیش است.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، در پیام سرهنگ "علی اصغرجمالی" آمده است: اصناف، بزرگترین بخش نظام اقتصادی کشور و از جمله بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط به شمار می ‌روند که بخش اعظمی از نظام تولید، توزیع و خدمات را به خود اختصاص داده ‌اند.

وی افزود: در تاریخ این مرز و بوم، قشر زحمتكش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی كارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته و نام آنها همراه با مولفه‌هایی همچون امانت، انصاف و عدالت همراه است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش تأکید کرد: اصناف، بزرگترین حامیان نظام هستند و همیشه پشتیبان ولایت فقیه و دستگاه های اجرایی خدمتگذار مردم در عرصه تأمین امنیت پایدار و آرامش اجتماعی هستند.

سرهنگ" علی اصغر جمالی" تصریح کرد: ظرفیت‌ها و قابلیت‌ هایی که اصناف در عرصه‌‌های مختلف و از همه مهم تر در عرصه اقتصادی و اجتماعی جامعه دارند، باعث شده تا نگاه‌ها به سمت این بخش به عنوان بخشی اثرگذار در رونق تولید و همچنین برخورد با کالای قاچاق و حفظ امنیت اجتماعی در نظام مورد توجه باشد.

این مقام انتظامی به نقش بی بدلیل اصناف در تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلام ایران اشاره کرد و افزود: ورود به عرصه دفاع مقدس و تأمین امكانات مادی و پشتیبانی جنگ و دفاع جانانه از اصول و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول چهار دهه پس از انقلاب از مصادیق بارز در صحنه بودن این قشر ارزشمند جامعه است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف، اول تیرماه روز ملی اصناف را به همه تلاشگران عرصه تولید، توزیع و اقتصاد کشورتبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند این قشر فهیم و زحمتکش در راستای کمک به رونق تولید ملی ، ایجاد اشتغال، ارتقاء فضای کسب و کار و توسعه گردشگری اسلامی در جزیره کیش قدردانی کرد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.