اصناف کیش در اجرای قانون و تعامل همه جانبه با پلیس بسیار موثر هستند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، سرهنگ " فرج نظری " جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش در دیدار مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان بیان داشت: زندگی اجتماعی مردم با وجود جوامع صنفی و بازاریان است که تقویت می شود.

وی ادامه داد: جامعه بازاریان و بازرگانان بیشترین نقش رادر تامین نیازهای زندگی افراد و پل ارتباطی بین فروشنده و تولید کنندگان در چرخه اقتصادی کشور را دارند.

جانشین انتظامی ویژه کیش با اشاره به اینکه همراهی جامعه بازاریان و بازرگانان نقطه قوتی در اجرای ماموریت های پلیس است، اهتمام داشت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مراکز تجاری با حمایت خوبی همراه و اجرایی شد.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره جامعه بازاریان و بازرگانان" رحمان سادات نجفی " در این دیدار ضمن تقدیر از حضور جانشین، رئیس پلیس پیشگیری و عملیات و معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش در مجموعه جامعه بازاریان با اشاره به اینکه شاخصه امنیت و آرامش جزیره کیش نتیجه تلاش های شبانه روزی شما و همکارانتان است، تاکید داشت: حفظ این امنیت نیازمند هوشمندسازی است و استفاده از دوربین مداربسته پیشرفته می تواند این شاخصه را حفظ و ارتقاء دهد.

سادات نجفی در پایان گفت: حمایت های جامعه بازاریان از پلیس به صورت مستمر برای تامین و حفظ نظم و امنیت همیشه برقرار خواهد بود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.