سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی کیش از ورود خودرو به شکل هفت تکه و مونتاژ در جزیره برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، مهدی جهانی در حاشیه مراسم تجلیل از رانندگان و فعالان نمونه حمل و نقل کیش، گفت: امروز سامانه جامع هوشمند حمل و نقل جزیره کیش با هدف خدمات بهتر به ساکنان و گردشگران و همچنین رسیدگی سریعتر به شکایات مردمی رونمایی شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، گفت: براساس برنامه ریزی خودرو‌های ناوگان عمومی به شکل ۷ تکه وارد جزیره خواهند شد و به شیوه اشتراکی ۲ یا ۴ نفره در ناوگان جزیره جایگزین خواهند شد.

مدیر عامل شرکت عمران آب و خدمات کیش نیز در این مراسم، گفت: یک نرم افزار بومی جزیره کیش، جامع‌تر و کامل‌تر جایگزین اسنپ و تاکسی در کیش به زودی رونمایی خواهد شد.

محسن نظرپور با اشاره به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کیش ابراز امیدواری کرد: خودرو‌های جدید قبل از عید نوروز وارد جزیره و چرخه حمل و نقل شوند.

وی گفت: طرح احداث شهرخودرو به سازمان منطقه آزادکیش پیشنهاد داده شده است و سازمان منطقه آزاد کیش نیز زمین مورد نیاز احداث آن را به شرکت عمران آب و خدمات کیش ارائه کرده است.

محسن نظرپور خاطرنشان کرد: هم اکنون در حال انتخاب مشاور برای طراحی این شهر هستیم تا پس از بهره برداری تمام خدمات حوزه خودرو شامل تعمیر، تعویض روغن و کارواش در این شهرخودرو به شکل متمرکز انجام شود.

در مراسم تجلیل از رانندگان و فعالان برتر حمل و نقل عمومی کیش از ۶۳ نفر تجلیل شد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.