مدیر حمل و نقل عمومی کیش از تغییر نکردن نرخ کرایه حمل و نقل کیش در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: تا پیش از تایید نهایی و اعلام نرخ ها، رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ملزم به رعایت قانون و پرهیز از افزایش نرخ هستند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، مهدی جهانی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر تدوین شیوه نامه‌های متعدد و راه اندازی سامانه حمل و نقل سبب ارتقای کمی و کیفی خدمات شده است افزود: اضافه شدن ۲۵ دستگاه مینی بوس و تعدادی هایس به ناوگان حمل و نقل عمومی کیش در ایام نوروز راهکار مناسبی برای جابجایی گردشگران در نقاط مختلف شهر و تسهیل تردد ساکنان و مسافران بود.

وی با اشاره به اینکه نرخ جدید کرایه حمل و نقل در شورای ترافیک و شورای شهر تصویب شده است و پس از گذراندن مراحل اداری ابلاغ خواهد شد، گفت: در حال حاضر افزایش نرخ در خدمات حمل و نقل عمومی نداشته و تا پیش از تایید نهایی و اعلام نرخ ها، رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ملزم به رعایت قانون و اجتناب از افزایش نرخ هستند.

مهدی جهانی افزود: اجرای موفق طرح ساماندهی موتور‌های شارژی با کمک پلیس راهور، اداره اجرائیات و معاونت ورزش و تفریحات سالم شرکت و معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از طرح‌های مهم برای ایمن سازی فضای معابر کیش در جهت تردد و استفاده گردشگران بود.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران ، آب و خدمات کیش نیز در دیدار نوروزی با همکاران مدیریت حمل و نقل عمومی با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی همکاران سخت کوش این مدیریت در ارائه خدمات به ساکنان و گردشگران و تعامل با پلیس راهور برای کنترل ترافیک تاکید کرد.

محسن نظر پور افزود: استاندارد سازی و نظارت مستمر بر روند ارائه خدمات در حوزه حمل و نقل نقش مهمی در افزایش رضایتمندی ساکنان و گردشگران دارد و باید به ان توجه ویژه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه همدلی و تصمیم گیری بر مبنای خرد جمعی و تجارب ارزنده همکاران مجرب در مدیریت حمل و نقل عمومی یکی از عوامل مهم ارتقای خدمات این حوزه است اظهار داشت: انتظار می‌رود تا با برنامه ریزی و انسجام بیشتری در جهت ارتقای عملکرد حوزه حمل و نقل و استمرار روند رو به رشد خدمات تلاش کنید.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.