دومین عکسواره محرم کیش در دو بخش عکس و ادبی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، دومین عکسواره محرم کیش در دو بخش عکس و ادبی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش – مدیریت امور هنری برگزار می شود.
با توجه به استقبال صورت گرفته و درخواست های متعدد هنرمندان سراسر کشور مبنی بر تغییر گستره اجرای دومین عکسواره محرم کیش از" مناطق آزاد" به " سراسر کشور" به اطلاع می رساند پیرو تصویب ستاد اجرایی جشنواره، عکاسان، شاعران و نویسندگان از سراسر میهن اسلامی نیز می توانند در این رقابت هنری شرکت داشته باشند.

این عکسواره با هدف به تصویر کشیدن حضور مردم و هیئت‌های عزاداری در ماه محرم و شناساندن حادثه عاشورا از نگاه دوربین و روایت شعر و داستان برنامه ریزی شده است. عکاسان، شعرا و نویسندگان سراسر کشور امکان شرکت در این عکسواره را خواهند داشت. بر اساس اعلام نسرین فائق دبیر اجرایی این عکسواره، مهلت شرکت در بخش عکس از 25 خرداد تا ۴ مرداد ماه 1400 خواهد بود. داوری آثار عکس از ۵ الی ۷ مرداد ماه توسط جاسم غضبان پور، مجید نورالله پور و الهه عبداله آبادی انجام خواهد شد.

اعلام فراخوان و مهلت شرکت در بخش ادبی نیز از ۸ مرداد تا ۱۵ مرداد ماه خواهد بود و داوری آثار ادبی ۱۶ تا ۱۷ مرداد توسط نغمه مستشار نظامی، ابراهیم حسن بیگی و محمودرضا اکرامی فر انجام خواهد شد. نمایش شهری آثار از تاریخ 19 مرداد همزمان با شروع ماه محرم و آیین اختتامیه 5 مهر ماه همزمان با اربعین حسینی در جزیره کیش برگزار خواهد شد و جوایز ویژه ای برای برگزیدگان بخش های محتلف در نظر گرفته شده است. علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی http://festival.kish.ir مراجعه کنند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.