کانترهای گردشگری غیر مجاز جمع آوری می شوند

 مسیح الله صفا گفت : با توجه به اعلام کمیته نظارت بر خدمات گردشگری کانترهایی که مجوز ندارند ظرف یک هفته جمع آوری خواهند شد و تنها آن دسته از کانترهایی که زیر نظر بند 'ب' هستند می توانند به فعالیت خود ادامه دهند .
وی یکی از دلایل جمع آوری این کانترها را ارائه خدمات گردشگری بالاتر از نرخ مصوب اعلام کرد و افزود : به عنوان نمونه یک کلوپ دریایی ورزش تفریحی جت اسکی را به قیمت 800 هزار ریال عرضه می کند و کانتر دار غیر مجاز نیز آن را به همین قیمت می دهد اما حدود 500 هزار ریال کمیسیون دریافت می کند در صورتی که طبق توافق قرار بوده همچون آژانس ها که پنج درصد برای پروازهای داخلی و 9 درصد برای پروازهای خارجی برمی دارند این کانترها هم پنج تا 10 درصد کمیسیون دریافت کنند که متاسفانه برنامه به گونه ای دیگر رقم خورده است .
رئیس جامعه هتلداران کیش افزود : این اقدام سبب شده است تا کیش در اذهان برخی مسافران به عنوان مقصد گردشگری گران تلقی شود .
صفا با اعلام اینکه 60 کانتر گردشگری در جزیره کیش فعالیت می کنند ،گفت : تعداد زیادی از کانترهای بازارها جمع آوری شده است ، مسافران و گردشگران می توانند خدمات را از کانترهای هتل ها ،فرودگاه و یا از طریق موبایل و به قیمت مصوب دریافت کنند این اقدام دست واسطه گران را کوتاه خواهد کرد .
وی تصریح کرد : ارائه خدمات با کیفیت با قیمت مصوب خاطره ای خوش برای گردشگران برجای خواهد گذاشت

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.