رئیس هیئت مدیره جامعه هتلداران کیش با اشاره به مصوبه ستاد کرونا کیش گفت: پذیرش هتل‌ها تا ۳۰ درصد ظرفیت مجاز و با متخلفین برخورد قاطع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، مسیح الله صفا در نامه ای خطاب به مالکان و مدیران هتلهاى کیش آورده است: براساس تصمیم شوراى سلامت کیش پذیرش مسافر در هتل‌ها فقط با ٣٠ درصد ظرفیت مجاز است.

در این نامه آمده است براساس موافقت دادستان کیش با متخلفین برخورد قاطع تا حد پلمپ محل کار بدون اطلاع قبلى مجاز است.

صفا در نامه خود آورده است: علت تعطیل نکردن کامل خدمات گردشگرى از هر قبیل نیز همین است که پرسنل تحت نظارت دقیق مدیران باشند.

وی افزود: تعداد پروازهای جزیره کیش براساس مصوبه ستاد کرونا کیش نیز به حداقل خواهد رسید.

تعطیلی فعالیت جامعه کلوپداران جزیره کیش

جامعه کلوپداران جزیره کیش نیز در اطلاعیه ای آورده است: براساس مصوبه شوراى سلامت و سازمان منطقه آزاد کیش و با توجه به شرایط وخیم کرونایى کیش جامعه کلوپداران جزیره کیش در راستاى همدلى با ساکنان جزیره آمادگى خود را برای اجراى مصوبات شوراى سلامت در خصوص تعطیلى کلوپ هاى دریایى از تاریخ ١٤٠٠/٥/١٤ تا اطلاع ثانوى اعلام مى کند.

تعطیلی جنگ های شبانه جزیره کیش

مجمع جنگ های شبانه کیش نیز در اطلاعیه ای آورده است: باتوجه به حساسیت و شیوع ویروس کرونا در جزیره کیش و به منظور ایجاد بستر آرام و کم خطر، مجمع جنگ‌های شبانه جزیره کیش در راستای همدلی و همراهی با سایر اصناف، آمادگی خود را برای اجرای مصوبات شورای سلامت در خصوص تعطیلی جنگ‌های شبانه از تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ تا اطلاع ثانوی اعلام می‌کند.

تعطیلی فعالیت های گروه پروازی جایروکوپتر

گروه پروازی جایروکوپتر کیش نیز در اطلاعیه ای آورده است: به منظور کمک به کاهش روند انتشار ویروس کرونا آمادگی خود برای تعطیلی را اعلام می‌کند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.