سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌ها از همکاری اداره کل بنادر کیش با شرکت کشتیرانی بندر آفتاب و برقراری سفر دریایی مسیر آفتاب به کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، عزت اله محمدی گفت: این سفر‌ها از ۴مهر امسال با هدف ایجاد تنوع در انتخاب مسافران دریایی جزیره برقرار شده است.

وی افزود: یک فروند کشتی مسافربری با ظرفیت ۷۰نفر روزانه از بندر افتاب به جزیره کیش و برعکس با مدت زمان ۵۰دقیقه تردد می‌کند و در صورت استقبال مسافران تعداد سفر‌های شناور به سه سفر در روز افزایش خواهد یافت.

محمدی توسعه صنعت گردشگری و ارائه خدمات قابل قبول به ساکنان و گردشگران را از جمله رویکرد‌های شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌ها در راستای دستیابی به اهداف سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد.

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش با اشاره به گردشگر پذیر بودن و ظرفیت‌های موجود در نقاط مختلف و سواحل بی نظیر این جزیره، تنوع مسیر سفر‌های دریایی را در تبادل مسافر به کیش موثر عنوان کرد.

وی تصریح کرد: توجه به چگونگی خدمات رسانی به مسافران سبب رونق گردشگری و استفاده هر چه بیشتر همگان از قابلیت‌های این منطقه آزاد می‌شود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.