رییس هیات مدیره جامعه هتلداران کیش گفت: بیش از ۵۰ هتل این جزیره با ظرفیت پذیرش ۲۰ هزار نفر در هر روز، آماده پذیرش ۲۴۰ هزار مسافر در ایام نوروز ۱۴۰۲ است.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،مسیح الله صفا در جلسه ستاد نوروزی کیش اظهار کرد: فعالیت نوروزی هتل های جزیره کیش از ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ آغاز و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ ادامه می یابد.

وی افزود: این مراکز آماده پذیرش ۲۴۰ هزار مسافر در این ایام هستند و با نظارت سازمان های ذیربط و همکاری اعضای هیات مدیره و چارترکنندگان ارایه خدمات کیفی و مناسبت از دستورکارهای این جامعه برای پذیرایی از مسافران است.

صفا با بیان اینکه طبق اعلام معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش بیش از ۹۵ درصد از مسافران پذیرش شده در هتل های کیش از خدمات این مراکز اعلام رضایت کرده اند اضافه کرد: امسال بازرسان این جامعه از یکم بهمن تمام هتل برای ارتقای کیفی خدمات بازرسی می کنند.

وی یادآور شد: بررسی تجهیزات و خدمات، رفع کاستی ها و نواقص، تقویت خدمات کیفی از جمله محورهای مورد نظر بازرسان است تا هتلداران جزیره تا آغاز فصل مسافرت های نوروزی نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش نیز گفت: بازرسان این جامعه به همراه مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد و سایر دستگاه های نظارتی در این ایام نسبت به خدمات ارایه شده نظارت خواهند داشت.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.