سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از برقراری پرواز‌های مشترک بین سلیمانیه عراق و منطقه آزاد کیش براساس تفاهم نامه مشترک با رئیس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان اقلیم کردستان عراق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، سعید پورزادی در حاشیه پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۳ از نشست مشترک با شیخ مصطفی عبدالرحمن عبدالله، رئیس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان اقلیم کردستان عراق در این رویداد خبر داد و گفت: تفاهم نامه‌ای در نشست مشترک با حضور سرمایه گذاران و تجار اقلیم کردستان در قالب کارگروه ویژه به امضا می‌رسد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش برقراری روابط تجاری از طریق سرمایه گذاری و برگزاری نمایشگاه‌ها و رویداد‌های مشترک بین اقلیم کردستان و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش را یکی دیگر از مفاد این تفاهم نامه عنوان کرد و افزود: جغرافیا، شرایط و ظرفیت‌های موجود در جزیره کیش به ویژه در حوزه دریا از موضوعاتی بود که مورد توجه سرمایه گذاران اقلیم کردستان قرار گرفت.

پورزادی خاطرنشان کرد: با ظرفیت‌های موجود می‌توان با محوریت فعالیت‌های دریا مبنا و با سرمایه گذاری در یکی از فضا‌های نمایشگاهی جزیره کیش به صورت "bot" با حضور سرمایه گذاران و تجار این اقلیم در کیش، همکاری‌های دو جانبه را گسترش داد.

وی خاطر نشان کرد: در آینده‌ای نزدیک همایش مشترکی با محوریت جزیره کیش و حضور تجار جزیره و اقلیم کردستان برگزار خواهد شد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.