رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پرواز‌های چارتری یا کلاس بیزینس (تجاری) در قالب بسته سفر در مناطق آزاد و نفتی عرضه می‌شود.

شرایط عرضه بلیت پروازهای چارتری برای مناطق آزاد و نفتی توسط سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شد. محمد محمدی بخش گفت: پرواز‌های چارتری یا کلاس بیزینس در قالب بسته سفر، در مناطق آزاد و نفتی ارائه می‌شود، اما اگر شرکت‌های هواپیمایی قیمت‌های مصوب را رعایت نکنند، پرواز‌های چارتری آن شرکت‌ها را لغو می‌کنیم.

وی درباره خبر فروش ۱۰ میلیون تومانی بلیت هواپیما به مقصد کیش نیز گفت: این قیمت از سوی سازمان هواپیمایی کشوری یا شرکت‌های هواپیمایی تایید نمی‌شود و اگر با چنین قیمت‌هایی مواجه شویم، هم متخلف را جریمه نقدی می‌کنیم و هم هزینه پرداختی را باز می‌گردانیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: سودجویانی هستند که اخلال در بازار بلیت هواپیما ایجاد می‌کنند که با آنها برخورد کرده‌ایم و گاهی این برخورد‌ها به صورت شبکه‌ای و امنیتی بوده است

رئیس سازمان هواپیمایی ادامه داد: بعد از تعیین قیمت از سوی شورای‌عالی هواپیمایی و ستاد تنظیم بازار و یا رای دیوان عدالت اداری به آرامش نسبی در بازار خواهیم رسید.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.