در روزهای گذشته صبح کیش به نقل از منابع آگاه خبری در خصوص غرق یک بانوی مسن در پلاژ بانوان جزیره کیش منتشر کرد که پس از بررسی‌های مجدد اطلاعات کامل‌تری از این حادثه به‌دست آمد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، در روزهای گذشته صبح کیش به نقل از منابع آگاه خبری در خصوص غرق یک بانوی مسن در پلاژ بانوان جزیره کیش منتشر کرد که پس از بررسی‌های مجدد اطلاعات کامل‌تری از این حادثه به‌دست آمد.

طبق اطلاعات به‌دست آمده طی روز چهارشنبه یک بانوی مسن با مراجعه به پلاژ بانوان در نزدیکی ساحل به شنا مشغول می‌شود که پس از گذشت دقایقی اطرافیان بااحساس غیرطبیعی بودن حالت این شخص، موضوع را به ناجیان منتقل کرده و این شخص به ساحل هدایت می‌شود و سپس توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان جزیره کیش منتقل می‌شود.

شخص نامبرده در باحالت کما وارد اورژانس شده و پس از طی مراحل درمان صبح امروز با علائم طبیعی از کما خارج‌شده و طی ۲۴ ساعت آینده به بخش عمومی بیمارستان کیش منتقل می‌شود.

خوشبختانه حادثه ۲ روز گذشته ختم به خیر شده و غریق با اقدام درمانی به‌موقع از حادثه نجات یافت اما سؤال اصلی اینجاست که نقش ناجیان غریق در این حوادث چیست و چرا اقدام به‌موقع برای نجات وی انجام‌نشده است؟

طبق پروتکل‌های مرسوم ناجیان پلاژها و استخرها می‌بایست بلافاصله پس از مشاهده وضعیت غیرطبیعی مراجعه‌کننده وارد عمل شده و وضعیت شخص موردنظر را چک کنند و در صورت غیرطبیعی بودن وضعیت فرد اقدامات لازم را انجام دهند.

باگذشت ۴۸ ساعت از وقوع این حادثه همچنان منتظر موضع رسمی معاونت ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش و اطلاع‌رسانی دقیق از حادثه مذکور هستیم.

 

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.