رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی ویژه کیش از آغاز عملیات ثبت نام گذرنامه زیارتی اربعین حسینی در کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،سرگرد شهرام ابراهیمی مقدم گفت: افراد متقاضی گذرنامه ویژه مراسم پیاده روی اربعین حسینی با مراجعه حضوری به اداره گذرنامه جزیره کیش مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به اداره مهاجرت و گذرنامه کیش درخواست گذرنامه زیارتی خود را ارائه و نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ نیست.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه هزینه صدور گذرنامه زیارتی ۵۰۰ هزار ریال است، افزود: افرادی که متقاضی دریافت گذرنامه عادی هستند براساس شرایط سابق می‌توانند از طریق دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ اقدام کنند و گذرنامه زائران نیز در یک مدت زمانی ۵ روز صادر و تحویل متقاضیان خواهد شد.

سرگرد شهرام ابراهیمی مقدم افزود: متقاضیان دریافت گذرنامه زیارتی با همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی هوشمند به همراه یک قطعه عکس شش در چهار رنگی و تمام رخ با زمینه سفید و بدون روتوش که از تاریخ تهیه آن بیش از ۶ ماه نگذشته باشد به مراکز صدور گذرنامه مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه برای افراد زیر ۵۰ سال، کارت پایان خدمت، معافیت دائم یا موافقت وظیفه عمومی برای تحصیل گذرنامه الزامی است، تصریح کرد: بانوان متاهل و افراد زیر ۱۸ سال نیز با دریافت رضایت محضری از همسر، ولی یا قیم قانونی برای دریافت گذرنامه اقدام کنند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی ویژه کیش تاکید کرد: متقاضیان سفر مراسم پیاده روی اربعین حسینی، دریافت گذرنامه خود را به روز‌های پایانی مهلت تعیین شده موکول نکنند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.