دکتر رضانیا سخنگوی شورای سلامت کیش با اعلام چهل و چهارمین فوتی ناشی از کرونا در کیش گفت: آقای ۴۰ ساله از قشر زحمتکش رانندگان گرامی با علائم تب، لرز، تنگی تنفس و دارای بیماری زمینه ای دیابت ،کبد چرب و چاقی بستری در بیمارستان کیش متاسفانه امروز به دلیل کرونا جان خود را از دست داد .

 به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،دکتر رضانیا سخنگوی شورای سلامت کیش با اعلام چهل و چهارمین فوتی ناشی از کرونا در کیش گفت: آقای ۴۰ ساله از قشر زحمتکش رانندگان گرامی با علائم تب، لرز، تنگی تنفس و دارای بیماری زمینه ای دیابت ،کبد چرب و چاقی بستری در بیمارستان کیش متاسفانه امروز به دلیل کرونا جان خود را از دست داد .

وی افزود: این ویروس مُسری‌ترین ویروس چند سال اخیر است و به همین دلیل به سرعت می‌تواند از فرد مبتلا به اطرافیان و خانواده منتقل می شود.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت :مدت‌هاست که پزشکان و مدافعان سلامت هشدار می‌دهند‌ که اگر ‌رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی گرفته نشود، فاجعه‌ای در راه است؛ عادی‌انگاری کاذب بین برخی مردم کاملا مشهود است. برگزاری دورهمی‌های خانوادگی، سفرهای تابستانی و بدتر از همه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح جامعه در کل کشور سبب انفجار بیماری کووید ‌شده است. 

دکتر رضانیا گفت:موج پنجم این ویروس با قدرت هر چه تمام‌تر در کشور در حال چرخش است و موج جهش یافته نه فقط رنگ شهرهای ایران را یکی پس از دیگری‌ قرمز کرد بلکه سیستم بهداشتی درمانی با خسته و فرسوده کرده است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.